Wielkie testowanie z Oillan Baby - płyn do mycia i kąpieli 2 w 1 - opinia

01 sierpnia

Dzisiaj czas na recenzję kolejnego kosmetyku z serii Oillan Baby, czyli płynu do mycia i kąpieli 2 w 1.



Wskazania i działanie:

Specjalnaniskopieniąca formuła preparatu oparta na łagodnych substancjach myjących (nie zawiera mydła, SLES, SLS) zapewnia wyjątkowe bezpieczeństwo dla skóry wrażliwej, atopowej i skłonnej do alergii. Preparat delikatnie oczyszcza oraz pielęgnuje skórę, nie naruszając jej naturalnej bariery ochronnej. Cucurbityna i bisabolol koją skórę, niwelując podrażnienia i zaczerwienienia, a gliceryna intensywnie ją nawilża.

Sposób użycia:


Niewielką ilość płynu wlać do wanienki wypełnionej wodą (temp. ok. 37°C) lub nanieść na uprzednio zwilżoną myjkę. Po umyciu ciała i włosów dokładnie spłukać letnią wodą. Uwaga: Kąpiel niemowlęcia nie powinna trwać dłużej niż 3-5 minut.



Skład: 

Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Betaine, Coco-Glucoside, Bisabolol, Glyceryl Oleate, Cucurbita Pepo Seed Extract, Parfum, Lactic Acid.

-Nie zawiera oleju mineralnego,pochodnych ropy po wypunktonaftowej, silikonów, parabenów i syntetycznych konserwantów, alkoholu, glikolu propylenowego, PEG, barwników.
-Nie powoduje łzawienia ani podrażnienia spojówek.
-Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry.
pH neutralne dla skóry.

MOJA OPINIA

Dotąd stosowaliśmy płyny innych firm produkujących kosmetyki dla dzieci. Do 2 miesiąca życia dziecka używałam kosmetyków z emolientami. Później przeszłam już na inne. Zaletą płynu jest to że można go stosować od pierwszych dni życia. Stosowałam płyn do kąpieli, wlewając preparat do wanienki dla dzieci, stąd też może moje odczucie, że jest mało wydajny. Jednak spełnia swoje zadanie w 100%. Skóra dziecka jest nawilżona i gładka, przyjemna w dotyku. Płyn jest bezzapachowy, dzięki czemu dziecko nie pachnie innymi np. kwiatowymi czy owocowymi substancjami. Płyn dokładnie oczyszcza i doskonale pielęgnuje skórę tworząc taką warstwę ochronną. Nie wywołał u mojego malucha żadnej reakcji uczuleniowej.
Butelka wygodna w użyciu. Po kąpielach w tym płynie nie stosowałam żadnych balsamów ani oliwki do ciała- po prostu są zbędne. Jedynie co to kremowałam buźkę oraz miejsca szczególnie narażone na zaczerwienienia.

Zajrzyj tutaj

0 komentarze