Dzisiejsze przesyłki, w tym moja wygrana :)

10 września

Dzisiaj dotarły do mnie dwie przesyłki. Jedna to moje zamówienie w JM Spa&Wellness Kosmetyki. Na ich stronie na FB można było zamówić dwa zestawy: jeden dla mężczyzny a drugi dla kobiety. Cena takiego zestawu to 10 zł, a wysyłka była darmowa. Najpierw skusiłam się na zestaw dla mnie, ale niebawem pojawiła się oferta też dla panów, więc zamówiłam coś też dla mojego męża.

A oto mała fotorelacja :)




A oto co zawierała paczuszka w środku.



W zestawie dla kobiet znajdował się płyn do higieny intymnej Ziaja, maseczka do twarzy regenerująco - ujędrniająca Marion oraz gratis ręczniczek.




A zdjęcia produktów dla facetów nie zdążyłam dzisiaj zrobić, bo mój mąż zabrał żel -  pod prysznic :) Żel od Ziaji o pojemności 300 ml plus ręczniczek gratis - to była druga część paczuszki.

A teraz czas na moją wygraną. Niedawno Ceramika Paradyż na FB organizowała konkurs na "najbrzydszą łazienkę w Polsce". W wyniku głosowania publiczności udało mi się wygrać pendrive 8 GB.:)






Zajrzyj tutaj

0 komentarze