Nominacja do LBA

05 września

Zaglądam przed chwilką na pocztę, a tu powiadomienie, że zostałam nominowana w Liebster Award przez http://freeismylive.blogspot.com/2013/09/liebster-award.html.

SZOK!!!!!

Za nominację  bardzo dziękuję, tym bardziej, że bloga prowadzę od niecałych 3 miesięcy.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz 11 osób, informując ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Pamiętaj, nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A oto pytania, które zadano mi. Mam nadzieję, że usatysfakcjonuję osobę, która mnie nominowała.

  1. Jak długo prowadzisz bloga? Bloga prowadzę w sumie bardzo krótko, bo zaledwie od 3 miesięcy:)
  2. Czym jest dla ciebie blogowanie? Blogowanie to dla mnie takie oderwanie się od codzienności, możliwość dzielenia się swoimi pasjami, zainteresowaniami, opiniami, Dzięki temu nawiązać można też takie wirtualne znajomości.
  3.  Co byś zmieniła w swoim wyglądzie gdybyś mogła? Nic, akceptuję siebie taką jaka jestem, może niektóre cechy charakteru bym u siebie zmieniła, ale niestety to niemożliwe :)
  4. Szpilki czy trampki? Dlaczego? Kocham szpilki, bo....są cudne...teraz niestety mam problemy z kręgosłupem, więc ograniczam ich noszenie do szczególnie wyjątkowych sytuacji....Zdrowie najważniejsze!!!!
  5. Wymarzony prezent urodzinowy dla Ciebie? Wycieczka...w miejsce gdzie zawsze jest słońce!
  6. Książka godna polecenia według Ciebie - Nie mam swojej ulubionej książki, a ostatnio nawet nie mam czasu na czytanie. Jedynie co ostatnio czytałam to "Encyklopedia zdrowia dziecka"!!!:)
  7. Gdzie byś się wybrała gdybyś miała nieograniczony wybór? Na pewno za granicę, gdzie zawsze jest słońce i ciepło.....Do tej pory wolny czas - głównie wakacje spędzam w Polsce, która jest piękna i ma wiele cudownych miejsc. Kocham POLSKIE MORZE!
  8. Skąd się wzięła nazwa twojego bloga? Trudno to wyjaśnić....głównie od mojego imienia,,,teraz bym nazwę zmieniła na inną..
  9. Masz zwierzę? Jakie? Niestety zwierzaka nie posiadam...opłakuję nadal moją świnkę Pusię :)
  10. Twój sposób na nudę - Na nudę nie narzekam, bo synek mój wypełnia mi tak czas, że nie mam na nią po prostu czasu. Poza tym prowadzę bloga, pracuję....i wiele innych rzeczy jeszcze robię :)
  11. Czekolada czy owoce?? Dlaczego?  Owoce, bo jako mama cenię sobie zdrowie. Kocham WINOGRONA i..... BANANY.
A teraz czas na moje nominacje. Do Liebster Award nominuję blogi:

 http://www.mama-filipka.blogspot.com/

http://zafrikooo.blogspot.com/








A moje pytania do Was to:

1. Co Was skłoniło do tego, że zaczęłyście prowadzić bloga?

2. Wasza recepta na szczęście.

3. Morze, góry, a może coś innego...Za co kochacie Polskę?

4. Ulubiony Wasz film. Dlaczego?

5. Solarium czy naturalne słońce? Dlaczego?

6. Przepis na Wasze ulubione danie:)

7. Ulubiony aktor, muzyk, piosenkarz, zespół...W kim kochaliście się w dzieciństwie?

8. Ulubione Wasze perfumy - jakie i dlaczego?

9. Komedia czy horror? Co Was bardziej przyciąga?

10. Śmiech to zdrowie ponoć... Uwielbiacie kabarety? Jeśli to jaki jest Wasz ulubiony?

11. Wasz lubiony kolor i dlaczego?




Zapraszam do zabawy!!!




Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. dziękuję za nominację:) dziś na blogu pojawią się moje odpowiedzi:) jesteś obserwowana a tak na poważnie zapraszam i do mnie na rozdanie:P

    OdpowiedzUsuń