Perfecta Mama - krem do pielęgnacji biustu - opinia

03 września


Od dłuższego czasu stosuję krem do biustu od Dax Cosmetics z serii Perfecta Mama. Ponieważ to dość długi okres już trwa postanowiłam dzisiaj podzielić się z Wami na temat tegoż produktu. Po produkt ten sięgnęłam po ciąży, aby lepiej zadbać o swój biust, gdyż karmię piersią.




Strona producenta: http://www.dax.com.pl/

Informacje od producenta:

Preparat do pielęgnacji biustu Perfecta Mama polecany jest dla kobiet ciężarnych, od 4. miesiąca ciąży i w okresie karmienia piersią. Zaawansowana technologia i naturalne składniki gwarantują skuteczne i bezpieczne dla dziecka działanie preparatu do pielęgnacji biustu z serii Perfecta Mama. Roślinny kompleks Arutozum-TM pobudza naprawę wiązań kolagenowych. Witaminy E-C-F  i olejek z dzikiego szafranu odżywiają i zwiększają elastyczność tkanek. Aktywny wyciąg z liści kapusty jest naturalnym środkiem polecanym jako okład na obrzmiałe piersi. Preparat posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Nie zakłóca badań USG. Kompozycja zapachowa bez alergenów.


Składniki:

Aqua, Brassica Oleracea Extract, Propylene Glycol, Caprylic / Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Hydrogenated Poly-1-Decene, Glycerin, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Daru-toside, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Ammonium Acryloydimethyltaurate / VP Copolymer, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Disodium EDTA, BHA, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.



Pojemność: 100 ml

Cena: 19 zł

Moja opinia:




Krem o lekkiej konsystencji, ładnie się wchłania. Zapach jest dość przyjemny. Wyciskanie produktu z opakowania nie stwarza żadnych problemów. Po preparat sięgnęłam już po ciąży i stosuję go od kilku miesięcy 2 razy dziennie - rano i wieczorem po kąpieli. Gdy cierpiałam na nawał mleczny na początku to preparat świetnie działał przeciwbólowo, a to za sprawą zawartego w nim wyciągu z liści kapusty. Niewielka ilość wystarczy, by wykonać masaż piersi, czyli plusem jest wydajność preparatu. Skóra jest odpowiednio nawilżona, delikatna. Mój biust utrzymuje nadal swoją jędrność co bardzo mnie cieszy. Nie wiem czy likwiduje rozstępy, bo ich po prostu nie miałam. Minusem preparatu jest fakt, iż przed karmieniem piersią należy dokładnie umyć brodawki.


Moja ocena: 4/5

Drogie Mamy, a wy jakich preparatów używacie do pielęgnacji biustu????






Zajrzyj tutaj

0 komentarze