Czysta woda zdrowia doda, czyli recenzja dzbanka filtrującego DAFI

11 listopada

W ramach współpracy z Dafi otrzymałam do testowania dzbanek filtrujący z wkładem Omega Unimax ze wskaźnikiem Led sensor.



Strona producenta: 


 
Informacje od producenta: 

Więcej informacji o dzbanku znajdziecie tutaj.

Pojemność: 4 l


Moja opinia:











Odkąd jestem mamą szczególnie zwracam uwagę na stan wody, którą wykorzystuję do przygotowania mleka czy herbatki dla mojego dziecka. Niestety woda u mnie jest twarda. W czajniku po gotowaniu wytrącał się zawsze osad.
Dzbanek ma bardzo fajny opływowy kształt, a rączka ułatwia przenoszenie i trzymanie dzbanka w ręce. Producent oferuje różne kolory dzbanka.
Dzbanek, który otrzymałam jest w kolorze białym ze wskaźnikiem led sensor. Gdy dioda świeci na niebiesko, to oznacza, że jest gotowy do filtracji wody, która płynie prosto z kranu. Jeśli zapali się czerwone światełko to oznaka, że pora zmienić wkład na nowy. Wkład starcza na miesiąc używania.Filtr redukuje wszelkie zanieczyszczenia wody, np. detergenty, pestycydy, herbicydy, usuwa także chlor. Przygotowana herbata czy kawa z przefiltrowanej wcześniej wody ma zupełnie inny, lepszy smak. Przygotowane napoje są delikatniejsze. Teraz już się nie obawiam przygotowywania posiłków dla mojego synka. Jestem spokojniejsza, że to co mu podaję jest zdrowe. Na pewno zakupię kolejne wkłady, by cieszyć się czystą i zdrową wodą.


Moja ocena: 5/5




Zajrzyj tutaj

5 komentarze

  1. taki dzbanek to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie przydatny ten dzbanek, szczególnie gdy się ma w domu małe dziecko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę widać różnicę nie tylko w wyglądzie wody, ale także w jej smaku. W herbacie nie pływają żadne białe drobinki, które często w przypadku nieprzefiltrowanej wody się zdarzały. Herbata wyglądała nieciekawie i czasem traciłam po prostu na nią ochotę. Teraz dzięki DAFI częściej sięgam po herbatę

    OdpowiedzUsuń
  4. też go mam ; ))
    u mnie recenzja niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń