Czyste uszka maluszka, czyli o sprayu do usuwania woskowiny

04 listopada

Nadszedł czas na podzielenie się z wami opinią na temat 1 z 3 produktów, które otrzymałam w ramach testowania z Olivocap. Długo nie mogłam się zdecydować od którego produktu zacząć recenzje. Tym razem padło jednak na spray do usuwania woskowiny usznej, który jest zarówno przeznaczony dla dzieci jak i dorosłych. Także tym razem nie tylko mój synek testował, ale także i ja.




Strona producenta:  http://www.olivocap.com/

Informacje od producenta:

Olivocap® to w 100% naturalny spray do rozpuszczania i usuwania woskowiny usznej dodatkowo nawilżający kanał słuchowy, zapobiegający ponownemu gromadzeniu się woskowiny, łączący w sobie cechy mechanicznego związku myjącego oraz cechy wspomagania procesu samooczyszczania uszu z woskowiny.

Oczyszczanie z woskowiny
  • ułatwia usuwanie korków woskowinowych,
  • pomaga zapobiegać ponownemu powstawaniu korków woskowinowych – wspomaga naturalny proces samooczyszczania ucha z woskowiny.
Ochrona przed infekcjami
  • Olivocap® posiada właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybiczne,
  • Olivocap® pomaga chronić przed infekcjami podczas kontaktu z wodą, np.: „uchem pływaka”,
  • Olivocap® tworzy barierę chroniącą przed dostaniem się wody do wnętrza ucha.
Pielęgnacja
  • łagodzi podrażnienia,
  • nawilża wysuszoną skórę przewodu słuchowego.

Skład:

Olivocap® nie zawiera wody – mokra woskowina może stanowić doskonałą pożywkę dla bakterii.
Olivocap® nie zawiera konserwantów.
Olivocap® zawiera w 100% naturalne składniki standaryzowane zgodnie z wymaganiami Farmakopei Europejskiej.

W składzie produktu znajdziecie:
  • Squalan - unikalny ekstrakt na bazie oleju z oliwek. Skład oraz struktura Squalan został oparty na strukturze woskowiny naturalnie występującej w zewnętrznym kanale słuchowym. Dzięki temu Squalan łatwo przenika w struktury woskowiny, rozbijając zbitą masę na drobne fragmenty i rozpuszczając je. Umożliwia to szybkie i bezpieczne usunięcie woskowiny z kanału słuchowego.
  • Olej z Oliwek - wspomaga działanie Squalan. Łatwo rozprowadza się po kanale słuchowym efektywnie transportując rozpuszczoną woskowinę na zewnątrz kanału słuchowego. Równocześnie nawilża i łagodzi podrażnienia ścianek kanału słuchowego. Pomaga chronić przed infekcjami.
  • Olej miętowy - chłodzi i łagodzi powierzchnie zewnętrznego kanału słuchowego. Równocześnie niweluje nieprzyjemny zapach woskowiny usznej.

Sposób użycia:

Przy korku woskowinowym
  • rozpylić 1-2 dawki do ucha od 3 do 5 razy dziennie, aż do rozpuszczenia woskowiny.
Profilaktycznie
  • rozpylić 1-2 dawki do każdego ucha od 1 do 2 razy w tygodniu jako zapobieganie tworzenia się korków woskowinowych i codzienna higiena kanału ucha,
  • rozpylić 1-2 dawki do każdego ucha bezpośrednio przed kąpielą w basenie lub innym akwenie wodnym.
Kanał ucha nie wymaga przepłukiwania po zastosowaniu preparatu.

Opakowanie: 15 ml

Cena: ok. 16 zł

Moja opinia:



Do tej pory czyszczenie uszka u mojego dziecka odbywało się w sposób, że tak to ujmę tradycyjny, czyli za pomocą patyczków z ogranicznikiem. Nie używałam żadnych sprayów do usuwania woskowiny usznej. Słyszałam owszem, że takie produkty istnieją, ale nigdy po nie nie sięgnęłam. Spray Olivocap to pierwszy taki produkt z którym miałam kontakt. Produkt jest zamknięty w plastikowej buteleczce z aplikatorem. Problemów z aplikatorem nie miałam żadnych, działał bez zarzutu pozwalając na odpowiednie rozpylenie potrzebnej dawki preparatu. Przy moim dziecku, które jest bardzo ruchliwe to ważne, bo dwa psiknięcia załatwiały sprawę z uszkami i mój synek mógł dalej się bawić. Kolor jest jasnożółty jak widać na zdjęciu. Spray ma nie tylko właściwości oczyszczające, ale także nawilżające i ochronne. Produkt przeznaczony jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych, także ten fakt mnie też bardzo ucieszył. W ostatnim czasie miałam troszkę przytkane lewe ucho i spray z moim problemem bardzo sobie szybko poradził. Dziś przytkane ucho nie jest już dla mnie zmorą. Kanał uszny został oczyszczony, nadmiar woskowiny wypłynął. Produkt jest bezpieczny, bo w 100 % naturalny.  

POLECAM!!!!

Moja ocena: 5/5 

 




Zajrzyj tutaj

1 komentarze