Przegląd przesyłek z ostatniego tygodnia

04 listopada

W tamtym tygodniu dotarło do mnie kilka przesyłek. Na początek pochwalę się mapą samochodową jako otrzymałam za darmo. Możecie ją zamówić tutaj.

.

Dotarła do mnie też przesyłka od Bebilon z pudełeczkiem na dokumenty związane z ciążą oraz płyta z kołysankami instrumentalnymi. Taki zestaw otrzymasz, jeśli spodziewasz się dziecka i zarejestrujesz się w BebiProgramie. Tutaj znajdziecie więcej informacji https://www.bebiprogram.pl/benefity/



Na koniec prezentuje Wam moją nagrodę, którą udało mi się wygrać w konkursie Celii na Facebooku. Przesyłka dotarła do mnie dzisiaj. Otrzymałam aż 7 lakierów do paznokci oraz brązujący puder prasowany z drobinkami.





Komuś też udało się coś wygrać w ostatnim czasie???


Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. Mam nadzieję, że zaprezentujesz lakiery na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś nimi zmalować na paznokciach:) lakiery są z utwardzaczem, więc sama jestem ciekawa jak się sprawdzą

      Usuń