Rozczarowanie...- recenzja lakieru Celia nr 01

06 listopada

Niestety ta recenzja nie będzie zbyt miła...Sięgnęłam po pierwszy lakier jaki udało mi się wygrać w konkursie Celii i niestety jestem dość zawiedziona z efektów i z trwałości lakieru. Owszem kolor prezentuje się dość całkiem, całkiem, ale to nie wszystko....






Strona producenta: http://celia.pl

Informacje od producenta:

15 najmodniejszych kolorów, idealnych do wykonania wiosenno-letniego manicure i pedicure.
9 z nich to propozycje opalizujące. Po ich zastosowaniu na płytce paznokci widać przewodni kolor kryjący, na którym mienią się drobinki w kontrastowym odcieniu.
Opakowanie: 8 ml

Cena: 7,85 zł


Moja opinia:




Moja opinia nie będzie tym razem zbyt przychylna. Lakier co prawda ma fajną konsystencję - nie jest ani za rzadki ani za gęsty, ale dużo do życzenia zostawia ilość warstw, którą należy nałożyć na płytkę paznokcia. Czas schnięcia pierwszej warstwy jest szybki, ale kolejne już schną nieco dłużej. Aby uzyskać zadowalający efekt musiałam nałożyć aż trzy warstwy,by nie było widać żadnych smug. Miałam dzisiaj taki dzień, że nieco domowych prac mnie czekało i niestety po paru godzinach, zauważyłam odpryśnięcia i starcie się lakieru, co dla mnie w przypadku lakierów z utwardzaczem jest dziwne i niewyobrażalne. Inne lakiery bez utwardzaczy za cenę o połowę mniejszą dużo lepiej się sprawdzały. Lakier ma ciekawy kolor, ale naprawdę jestem zawiedziona akurat tym odcieniem. Może inne, które otrzymałam, będą lepiej się sprawdzały??? Aż ciekawa jestem:)

Moja ocena: 3/5

Ktoś miał te lakiery??? Jak się sprawdzały??



Zajrzyj tutaj

3 komentarze