Testujemy OlivoCap - suchość gardła już nam nie straszna :)

14 listopada

Dzisiaj nadeszła pora na ostatnią już recenzję produktu jaki otrzymałam do testowania od OlivoCap. Troszkę na nią czekaliście, ale niestety mam w ostatnim czasie sporo produktów, które czekają na recenzję. A że mój synek poszedł dzisiaj wcześniej spać korzystam z tego i skrobię recenzję.:)


Strona producenta: http://www.olivocap.com/

Informacje od producenta:

Olivocap® spray nawilżający gardło to w 100% naturalny spray kompleksowo nawilżający wysuszoną śluzówkę gardła oraz łagodzący jej podrażnienia. Preparat do stosowania u dzieci i dorosłych.
  • Długotrwałe nawilżenie błon śluzowych ust i gardła,
  • ochrona błon śluzowych zmniejszająca podatność na infekcje,
  • wzmacnianie ścian naczyń krwionośnych,
  • odświeżanie oddechu,
  • Olivocap® posiada właściwości przeciwzapalne, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne.
Możliwość nanoszenia na język odpowiednim aplikatorem eliminuje odruch wymiotny.
DOROŚLI: wstrzymać oddech i rozpylić 2-3 dawki na język lub tylną ścianę gardła od 2 do 4 razy dziennie po posiłku.
DZIECI: rozpylić 1-2 dawki na język od 2 do 3 razy dziennie po posiłku.

Opakowanie: 20 ml = 285 dawek

Cena: 18,59 zł

Moja opinia:



Produkt jest przeznaczony dla dzieci i dla dorosłych. Zadaniem preparatu jest nawilżenie gardła. Ale to nie wszystko! Preparat ma za zadanie odświeżyć oddech, ochronić błonę śluzową oraz wzmocnić ścianki naczyń krwionośnych. Do preparatu jest zamieszczona ulotka, z której dowiemy się do czego preparat służy, jakie jest jego dawkowanie oraz skład. Także na samym opakowaniu znajdziemy już interesujące nas informacje. Plusem produktu jest jego wydajność. Malutka ilość zamknięta w buteleczce starcza na 285 dawek. Spray ma kolor lekko żółtawy, a jego konsystencja jest oleista. Czy preparat ma smak? Owszem, przypomina mi miętę, ale nie tak bardzo intensywną. Preparat zawiera aplikator, dzięki któremu bez problemu psikniemy zalecaną dawkę preparatu. Stosowałam preparat u dziecka, ale jak to roczny brzdąc nic mi nie powie, więc sama postanowiłam zastosować ten preparat. W końcu jest też dla dorosłych:) W okresie grzewczym powietrze często bywa przesuszone, a taki preparat naprawdę świetnie sobie radzi. Rzeczywiście moje gardełko było nawilżone, a nawet miałam poczucie odświeżenia oddechu. Redukuje podrażnienia. Warto zwrócić też uwagę na naturalny skład preparatu!

Polecam w 100% ten produkt!!!!

Moja ocena: 5/5




Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. Ciekawy produkt. Ja mam czasem uczucie takiej suchości w gardle, więc fajnie, że taki specyfik istnieje.:)

    OdpowiedzUsuń