28 maja 2014

Wizyta kuriera :)

Dzisiaj popołudniem odwiedził mnie kurier - wcześniej do mnie dzwonił, ale niestety byłam na zakupach w poszukiwaniu prezentu dla synka i umówiliśmy się na odbiór paczki popołudniem.

Co to było ???


W bardzo ciężkiej paczce znalazłam 20 sztuk....




Żywca Białego :)

Jak go wygrałam ??? Wymyśliłam kreatywne hasło. Co tydzień wybierają 140 takich haseł spośród zgłoszeń.  Jeśli lubicie piwa, a może Wasz mąż, narzeczony, partner je lubi weźcie udział - może i Wam szczęście dopisze. W piątek dowiedziałam się o wygranej, a już dzisiaj nagroda była u mnie.

Więcej o konkursie, regulaminie znajdziecie TUTAJ !!!


11 komentarzy:

  1. Widzę, że szykuje się impreza, żeby spożytkować nagrodę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja nie jestem zbyt kreatywna, nie umiem wymyślać oryginalnych odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh gratuluję! :D Taka nagroda :D fiu fiu ;D W sumie żeby to było inne piwko to mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :D zazdroszczę :D imprezka za darmo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, Gratuluję kreatywności, naprawdę jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczna nagroda. Muszę wziąć udział w tym konkursie. :))

    OdpowiedzUsuń