Wizyta kuriera :)

28 maja

Dzisiaj popołudniem odwiedził mnie kurier - wcześniej do mnie dzwonił, ale niestety byłam na zakupach w poszukiwaniu prezentu dla synka i umówiliśmy się na odbiór paczki popołudniem.

Co to było ???


W bardzo ciężkiej paczce znalazłam 20 sztuk....




Żywca Białego :)

Jak go wygrałam ??? Wymyśliłam kreatywne hasło. Co tydzień wybierają 140 takich haseł spośród zgłoszeń.  Jeśli lubicie piwa, a może Wasz mąż, narzeczony, partner je lubi weźcie udział - może i Wam szczęście dopisze. W piątek dowiedziałam się o wygranej, a już dzisiaj nagroda była u mnie.

Więcej o konkursie, regulaminie znajdziecie TUTAJ !!!


Zajrzyj tutaj

11 komentarze

  1. Widzę, że szykuje się impreza, żeby spożytkować nagrodę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja nie jestem zbyt kreatywna, nie umiem wymyślać oryginalnych odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh gratuluję! :D Taka nagroda :D fiu fiu ;D W sumie żeby to było inne piwko to mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :D zazdroszczę :D imprezka za darmo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, Gratuluję kreatywności, naprawdę jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczna nagroda. Muszę wziąć udział w tym konkursie. :))

    OdpowiedzUsuń