Wydenkowani w kwietniu :)

06 maja

Większość z Was swoje denka za poprzedni miesiąc ukazała, więc czas i na mnie. 
Udało mi się pozbyć kilku rzeczy, które długi czas zalegały u mnie w łazience i były bardzo rzadko używane. Niestety próbek praktycznie wiele nie zużyłam w tym miesiącu.

Tak moje denko się prezentuje :)


Zacznę od kategorii DZIECKO:



1) chusteczki nawilżające dla dzieci z Rossmanna, Carrefoura oraz Biedronki. Chusteczki Linteo dostępne w Carrefourze udało mi się zakupić w promocji po 2, 99, pozostałe kosztowały w okolicach 3,99 - 4, 50 zł. Kupuję różnie w zależności od potrzeby i finansów. Dla noworodków nie polecam chusteczek z dodatkiem rumianku, bo uczula.

2) płyn do mycia i kąpieli 2 w 1 Oillan - ulubiony emolient. Recenzję znajdziecie TUTAJ. Czy kupię ponownie ? O TAK :)

3) delikatny żel myjący 2 w 1 Corine de farme - recenzja TUTAJ. Czy kupię ponownie: NIE WIEM

4) próbka płynu do kąpieli Mustela - próbkę otrzymałam jakiś czas temu jak Bartuś był malutki. Całkiem o niej zapomniałam, a robiąc porządki na święta  próbka się znalazła. Płyn mnie nie zachwycił, ale też nie jest najgorszy. Gdy mamy noworodka w domu polecam zdecydowanie Oillan.


Kategoria: CIAŁO:


5) peeling myjący Joanna Czarna porzeczka - recenzja TUTAJ.
Czy zakupię ponownie: TAK

6) peeling Tołpa Czarna Róża - recenzja TUTAJ. Czy kupię: RACZEJ NIE

7) mydełko od Mydlarni Powrót do natury z woskiem pszczelim - mydełko bardzo fajne, jak każde, które otrzymałam do testowania. Recenzję innego mydełka możecie znaleźć TUTAJ

Kategoria WŁOSY


8) farba Joanna - kolor czarny do którego wróciłam po małej przerwie. Udało mi się zakupić ją za 4, 49 zł w Auchan. Tania i dobra farba. KUPIĘ NA PEWNO

Kategoria ZAPACHY


9) woda perfumowana FM - nie znam numeru, bo dostałam w prezencie. Nie był to mój ulubiony zapach i męczyłam się z tym zapachem baardzo długo...

10 ) dezodorant pur blanca - Avon zakupiony w promocji za niecałe 10 zł. Czy kupię ponownie: PEWNIE W PROMOCJI

Kategoria: INNE

11) płatki kosmetyczne- płatki jak płatki;
12) patyczki kosmetyczne - nie tylko do oczyszczania uszu używane, ale też czasem dla drobnej korekty makijażu;
 Kategoria TWARZ

13) tonik aloesowy ZIAJA - jak dla mnie średniak, o czym więcej poczytacie TUTAJ
14) odżywcza maska - peeling TOŁPA Czarna Róża - fajny efekt - skóra gładka, nawilżona, odżywiona, elastyczna. Cena około 7, 50 zł

Był jeszcze zużyty płyn do higieny jamy ustnej, ale mój syn zwinął i udało mi się pustą buteleczkę ująć tylko za zbiorczym zdjęciu. Kto jest ciekawy opinii zapraszam TUTAJ :)

To tyle w tym miesiącu :)




Zajrzyj tutaj

10 komentarze

  1. też mam tak jak Ty z chusteczkami nawilżającymi, kupuję różne. Ale na niektórych się przejechałam. A z Dada polecam, ja używam sensitive. Są cenowo przystępne, a i dobre. I pampersy też Dada używam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten peeling z Joanny bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne denko. :) U mnie też nr 1 do kąpieli dla małej jest płyn do mycia i kąpieli Oillan. :) Moja koleżanka poleciła chusteczki nawilżające z Biedronki Fitti. Już je mam, ale jeszcze nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Ja też mam takie zalegające kosmetyki, które stoją ale do nich mi nie po drodze !! A co do próbek to ja najwięcej zużywam wtedy gdy gdzieś wyjeżdzam, bo zamiast brać pełnowymiarowe kosmetyki to biorę masę próbek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka produktów znam :) spore denko

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi Joanny mają cudowne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne, o tak te peeling z Joanny też lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś kupowałam chusteczki Dada w Biedronce teraz mi śmierdzą :P

    OdpowiedzUsuń