19 lipca 2014

Słów kilka ode mnie....

Przez jakiś czas posty będą pojawiać się automatycznie. Wybaczcie, że na komentarze nie odpisuję, ale mam bardzo mało czasu na wszystko w ostatnim czasie. Każdy komentarz czytam przed publikacją, ale obecnie nie jestem w stanie odpisywać na nie. Jeśli to robię to w godzinach wieczornych, ale nie do wszystkich jestem w stanie dotrzeć. 

Troszkę zaległości na Waszych blogach mam, ale czasem tak bywa, że są w życiu ważniejsze i " WAŻNIEJSZE". Mam mnóstwo spraw papierkowych do załatwienia i nie tylko.
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Pod koniec miesiąca to się zmieni :)

Pracuję też nad nowym wyglądem bloga, więc mogą być pewne problemy z dostępem do bloga.



 

4 komentarze:

  1. Życzę szybkiego i pomyślnego załatwienia wszystkich spraw :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Załatwiaj wszystko i wracaj do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. załatwiaj wszystko i szybko wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń