1 lipca 2014

Wyniki rozdania + gaduła miesiąca

Zgłoszenia sprawdzone, więc czas na wyniki.

W rozdaniu udział wzięło 66 osób. Niestety zgłosiły się do rozdania 2 osoby, które prowadzą blogi typowo pod nie, a przecież w regulaminie było napisane wyraźnie, że takich zgłoszeń nie będę brać pod uwagę.

Pozostałe zgłoszenia były poprawne. Łącznie rozdałam 192 losy.

Losowanie przeprowadziłam za pomocą strony losowe.pl



A kto ma los z numerem 114 ???


EDYTA S

Gratuluję !!!

Spodziewaj się dzisiaj maila ode mnie !!!

Wszystkim bardzo dziękuję za udział. Niebawem pojawi się kolejne rozdania.

 Pora też na ogłoszenie, kto został Gadułą za miesiąc czerwiec. 


Losowanie przeprowadziłam również za pomocą strony losowe.pl




Numer 5 należy do...

 byCarol

Tobie również gratuluję i czekam na maila z adresem do wysyłki niespodzianki.

Mój mail to wzwierciadlecodziennosci@gmail.com






30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo gratuluje! Brawo dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna wiadomość! Dziękuję i już piszę maila :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Cudownie. To prawdziwe szczęście. :)) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zauważyłam, że fuksiarsko przy ostatnim losie z moim numerkiem się udało. ;D

    OdpowiedzUsuń