26 sierpnia 2014

Lato się chyba skończyło...

Przez ostanie dni pomalutku dociera do mnie wiadomość, że lato chyba się kończy, choć jeszcze gdzieś tam głęboko drzemie we mnie nadzieja, że słoneczko nas jeszcze troszkę rozpieści i pobędzie z nami. Na razie za oknem deszcz i tylko nic więcej. Taka pogoda nie nastraja mnie pozytywnie, bo nie potrafię sobie znaleźć miejsca w domu. Najchętniej spędziłabym dzień śpiąc, ale tak się nie da...NIESTETY....

Macie jakieś swoje sposoby na deszczowe, pochmurne dni ???

Zdradzę Wam tajemnicę.....Ja jestem jednak najbardziej za powrotem słoneczka :)

 A Wy jak ???




4 komentarze:

  1. Ja upałów nie lubię, ale słoneczną pogodę owszem :). Mam nadzieję, że jeszcze wróci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też liczę na powrót słońca ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh kto by nie chciał by wróciło do nas to słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń