20 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder'full z olejkiem arganowym

Przyszła pora na podzielenie się z Wami moją opinią na temat maskary Rimmel Wonder'full. Jest to maskara z olejkiem arganowym, czyli kolejny kosmetyk z dodatkiem tego wszędzie już prawie obecnego składnika kosmetyków.

Kilka słów na temat maskary:

Maskara Wonder’full to pierwszy tusz w portfolio marki RIMMEL, który zawiera formułę z marokańskim olejkiem arganowym. Jest niczym sekretna broń, która wygładza, podkreśla i nadaje objętości rzęsom, bez pozostawiania na nich grudek. W rezultacie, spojrzenie nabiera wyrazu oraz kusi niesamowitą głębią.
Unikalna formuła maskary Wonder’full z olejkiem arganowym natychmiast pokrywa rzęsy oraz szybko wysycha. Dzięki temu nie są one posklejane i uzyskują niewiarygodną objętość. Ponadto, formuła wygładza rzęsy, nadając im uczucie lekkości, miękkości i elastyczności. I tak, za sprawą marki RIMMEL, tajemnica zniewalającego spojrzenia ujrzała światło dzienne.


Maskara Rimmel Wonder'full w złotym opakowaniu wygląda rewelacyjnie. Opakowanie jest duże, ale mimo to poręczne i dobrze trzyma się w dłoni. 


Szczoteczka silikonowa. W maskarze zastosowano szczoteczkę generacji Ultra-Flexible Brush. Jej miękkie, elastyczne włókna dokładnie chwytają oraz pokrywają tuszem wszystkie, pojedyncze rzęsy, idealnie je rozdzielając – od nasady aż po samą końcówkę. Wystarczy jedno pociągnięcie szczoteczką, aby cieszyć się gładkimi, pełnymi objętości rzęsami i zachwycać podkreślonym spojrzeniem. 


Jakie są moje pierwsze wrażenia i spostrzeżenia ???

Maskara  nadaje się dla osób ceniących sobie naturalny efekt na rzęsach. Nałożenie każdej następnej warstwy maskary powoduje, że rzęsy sklejają się i niestety widoczne są grudki. Maskara nie osypywała się i utrzymywała się przez cały dzień. Jeśli chodzi o zmywanie tuszu to nie było z tym żadnego problemu.

Przed nałożeniem maskary było tak:


Nałożyłam pierwszą warstwę i było już tak:


Kolejne warstwy maskary powodowały, że efekt już nie był zbyt ciekawy - grudki, posklejane rzęsy....


Maskara Rimmel Wonder'full niedawno pojawiła się na rynku i za 11 ml musimy w Rossmanie zapłacić około 33 zł. Jeśli o mnie chodzi to za duża cena na taki tusz, nawet jeśli chcemy osiągnąć naturalny efekt. Na rynku znajdziemy maskary dużo tańsze i dające podobny efekt.

Po kilku dniach używania maskary działanie olejku arganowego na rzęsy jest niewidoczne, no ale nie oczekujmy, że po niecałym tygodniu coś zauważymy. Może za jakiś czas....


9 komentarzy:

  1. Mamy podobne zdanie na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie grudek nie robi,ale przyznaję że trzeba nauczyć się pracowac z ta mascarą,żeby efekt był zadowalający
    Zauważyłam raczej wydłużenie niż pogrubienie

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że nowość będzie miała zadziwiający efekt ale niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znoszę jej, dziś też o niej pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie sklejenie nie wystąpiło ale średnio się z nią polubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba coś dla mnie,naturalny efekt bardzo sobie cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie robi grudek i nie skleja, ale daje dość subtelny efekt i moim zdaniem nadaje się bardziej na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam, jedynie szczoteczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie efekt jest słaby, bardzo;<

    OdpowiedzUsuń