29 sierpnia 2014

Pieluchomajtki dla dzieci - wygoda i komfort


Lato okazało się odpowiednią porą na naukę korzystania z nocnika, bo dziecko jest lżej ubrane, a ja sama nie musiałam się obawiać, że zanim dziecko usiądzie na nocnik to będzie po wszystkim.  Nauka nadal trwa, ale idzie nam coraz lepiej już.

Z pomocą przyszły nam też pieluchomajtki.

Czym różnią się pieluchomajtki od zwykłych pieluszek jednorazowych? Ano tym, że przekładamy je przez nogi jak majtki, a podczas nauki korzystania z nocnika możemy je opuścić i nie musimy męczyć się z odklejaniem. No i oczywiście cena pieluchomajtek jest wyższa od ceny pieluszek jednorazowych.

Pieluchomajtki są tak samo chłonne jak pieluszki jednorazowe, mają ciekawe wzory. Są mięciutkie i cienkie, dzięki czemu dziecko odczuwa pełen komfort zarówno podczas spania, jak i zabawy. Przepuszczają powietrze i nie powodują odparzeń. Początkowo obawiałam, że nie sprawdzą się w nocy, gdy dziecko przesypia około 8 - 9 godzin, ale zupełnie niepotrzebnie.

Na rynku istnieje dość spory wybór w pieluchomajtkach.

Jeśli ktoś z rodziców jest zainteresowany ekologicznymi pieluchomajtkami to zapraszam na stronę



Pieluchomajtki te są wykonane z dobrego jakościowo materiału, są bezpieczne dla dziecko i co najważniejsze biodegradowalne. Są bezzapachowe, bielone tlenem, a nie chlorem, nie zawierają lateksu i ftalanów. Zostały wyróżnione certyfikatem Nordic Ecolabel.

POLECAM !!!



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że już mam ten okres za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post dla mnie, bo ten etap właśnie przede mną. :) coś mi się wydaje, że łatwo nie będzie... ;)

    OdpowiedzUsuń