Szampon Dove Hair Therapy Damage Solutions

25 sierpnia

Była już mowa o ekspresowej maseczce regenerującej Dove z serii Hair Therapy, więc przyszła pora teraz na szampon z tejże serii. Produkty otrzymałam do przetestowania od wizaz.pl



Szampon Dove Hair Therapy ma charakterystyczne dla produktów Dove opakowanie. Pojemność to 250 ml. Ceny różnie się kształtują - od 9 zł do 12 zł.

Co mówi nam producent o szamponie ???

Szampon do włosów Dove Intensive Repair został stworzony z myślą o włosach zniszczonych. Szampon zawiera Micro Moisture Serum, które chroni i wzmacnia włosy od cebulek aż po końce oraz Fibre Actives, które wnikają w głąb włosów odbudowując je od środka. Pomaga w odbudowie włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. 


W składzie niestety znajdziemy silikony.


Konsystencja typowa dla szamponów do włosów DOVE, nie jest ani gęsta ani rzadka.


Zapach ładny, dla mnie delikatny i sprawia, że włosy myje się z przyjemnością.

Niestety, gdy używamy samego szamponu możemy mieć problem z rozczesaniem włosów, a ja dodatkowo jeszcze zauważyłam puszenie się włosów. Moje włosy dopiero stawały się ujarzmione, gdy po umyciu szamponem używałam maseczki z tej linii. Mam wrażenie, że dla moich zniszczonych włosów jest za słaby. Włosy dalej są łamliwe, a używam już szamponu od prawie 2 miesięcy.  

No cóż, u mnie się nie sprawdził i nie kupię go na pewno.

Jakie macie sposoby, by przywrócić zniszczonym włosom ładny wygląd i blask ?



Zajrzyj tutaj

6 komentarze

  1. Nigdy nie miałam szamponu z Dove :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam i raczej go nie kupię... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki jest sekret tego,że masz możliwość testowania tak wielu produktów? ja też biorę udział w tych konkursach,ale za pieruna nigdy mi się nie udaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, nie mam żadnego sposobu na to. Biorę udział w konkursach, zgłaszam się do testów i często miewam poczucie wątpliwości, że mi się uda, a potem okazuje się, że jednak się udało.

      Usuń
  4. Do zniszczonych/przesuszonych włosów polecam maski Biovax. Rewelacja. Włosy odżywione, miękkie, lśniące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie planuję zwalczyć łupież. A żeby było śmieszniej używam szamponu nadającego włosom objętość (bo z tym też mam problem). Jednak ten szampon nie sprzyja pozbyciu się łupieżu z głowy. ;)

    OdpowiedzUsuń