14 sierpnia 2014

Upragniony odpoczynek :)

Kochani,

na kilka dni znikam i jadę naładować akumulatorki. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 

Naszym celem w tym roku jest Jezioro Przeczyckie, a nocować będziemy we wsi Boguchwałowice.

Znajduję się ono zaledwie 30 km od naszej rodzinnej miejscowości, ale najważniejsze, że można oderwać się od codzienności, znaleźć czas na wyciszenie, spokój, po prostu czas dla siebie. Można podziwiać przyrodę i jej dary. To idealne miejsce na wypoczynek dla rodzin, a także wędkarzy :) Kiedyś często tam jeździłam i zapomniałam o tym miejscu. A teraz - no cóż - po latach nieobecności w rodzinnych stronach - wspomnienia wróciły i teraz zapragnęłam zabrać swoją rodzinkę właśnie tam.



Co prawda będzie to kilka dni, ale najważniejsze, że RAZEM :) Oby POGODA tylko DOPISAŁA. 

Pozdrawiam Was serdecznie!!!

Ps. Posty będą w czasie mojej nieobecności pojawiać się automatycznie, abyście za bardzo nie odczuli mojej nieobecności. Wracam w środę :)


6 komentarzy: