9 września 2014

Mama też może czuć się i wyglądać sexy!

Kilka dni temu pochwaliłam się pewną przesyłką...


Otrzymałam 2 katalogi oraz pewien komplecik, który sama sobie mogłam wybrać :) Powiem Wam szczerze, że nie mogłam się zdecydować, bo bardzo wiele rzeczy mi się podobało !

Wszystko to dzięki http://www.ulubionabielizna.pl/

 

 Odkąd zostałam mamą moje życie zmieniło się o 360 stopni. Jednak ta sytuacja nie pozwoliła mi zapomnieć o tym, że jestem kobietą, że mam swoje potrzeby, że potrzebuję czuć się
wyjątkowo nawet raz na jakiś czas :) 

Komplecik CARAT TOP&THONG, który otrzymałam jest wykonany z bardzo dobrego jakościowo materiału. Nie mam się do czego doczepić ! Żadnych niedociągnięć nie zauważyłam. Materiał naprawdę bardzo fajny, przyjemnie się nosi, komfortowo wręcz.
Komplet dostępny jest w dwóch rozmiarach S/M oraz L/XL.
Koszulka pod biustem ma szafirową  wstawkę oraz delikatnie prześwitujący pas materiału w kwiatuszki. Ramiączka są regulowane.



Tak się prezentuje komplet na modelce:

 Źródło zdjęcia: http://www.ulubionabielizna.pl/pol_pm_CARAT-TOP-THONG-Komplet-Koszulka-z-szafirowym-wykonczniem-stringi-15336_1.jpg

Więcej zdjęć z katalogów, które otrzymałam zamieszczam poniżej.









Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda pełna oferta sklepu - a jest naprawdę tego sporo: od przepięknych biustonoszy, fig, po gorsety, haleczki to klikajcie w link poniżej :)




5 komentarzy:

  1. Wow, ciekawe ciuszki :D. Ale nie dla mnie jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowy komplet z pasem jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Tak myślę, że trzeba sobie kupić coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń