10 września 2014

Modnie i wygodnie, czyli w poszukiwaniu sukienki na wesele

Pewnie tak jak i ja to i Wy też, gdy przychodzi jakaś większa lub mniejsza impreza zastanawiacie się w co się na nią ubrać. To co macie w szafie jest już niemodne albo po prostu nie pasuje na daną okoliczność. Mnie pod koniec września czeka wesele mojej kuzynki. No i jak zwykle na ostatnią chwilę zabieram się za poszukiwanie tej idealnej kreacji, w której będę czuła się dobrze przez całą imprezę.

Obeszłam już kilka sklepów w swoim mieście, ale jak na razie nic nie zwróciło mojej uwagi.

Zaczęłam więc przeglądanie stron sklepów w Internecie. I tak natknęłam się na sklep internetowy DANHEN, który właśnie zawiera w ofercie eleganckie sukienki na wesele.

Danhen to marka, która podąża za aktualnymi trendami mody. W ofercie znajdziemy sukienki o długości maksi, zwiewne, dopasowane, ołówkowe. Ale na tym nie koniec, ponieważ marka Danhen ma także propozycje sukienek podkreślających kobiecą figurę oraz sukienki z rozkloszowanymi spódnicami.

Jakie wzory znajdziemy na sukienkach? Kwiaty, wzory geometryczne oraz klasyczne. Dostępne też są sukienki bez jakichkolwiek motywów.

Marka DANHEN to kolorowy zwrót głowy. Sukienki są w bardzo modnych kolorach: róż, kobalt, mietowy, błękit, ecru, cytryna, fuksja oraz czerwień.

Rozmiary są różne: od 34 do 42

Moją uwagę przykuło kilka sukienek. Oto one:







Jeśli jesteście ciekawi innych kreacji to zajrzyjcie tutaj http://www.danhen.com/pol_m_Sukienki-na-wesele-179.html


Mnie ostatnia najbardziej się z tych wszystkich podoba, a Wam jak ?


10 komentarzy:

  1. Ostatnia najładniejsza choć wolałabym niebieską, a nie różową :). Ja jednak przez internet ubrań nie zamawiam. Wolę przymierzyć w sklepie i wtedy zdecydować się bądź nie na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mi się podoba. Delikatna, elegancka, czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia najbardziej mi się podoba :) lubię takie rozkoszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się boję zamawiać przez internet, bo jeszcze nigdy nic nie przyszło na mnie dobre :/ Chyba, że to ja mam za duże wymagania :P

    Moim zdaniem nie kupuj w kwiatki, bo będziesz się źle czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też podoba się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie podobają mi się dwie ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń