8 września 2014

Przypomnienie o spotkaniu :)

Czy są wśród Was osoby, które chciałyby wziąć udział
w spotkaniu blogerek. które organizuję ?

Przypominam, że spotkanie odbędzie się w Dąbrowie Górniczej 18 października.

Do tej pory zgłosiły się do mnie 4 chętne osoby, ale by spotkanie odbyło się potrzebuję jeszcze kilka osób.


Więcej szczegółów będę zdradzała, gdy będę miała komplet zgłoszeń.

Dostałam też dzisiaj zapytanie, czy to spotkanie tylko dla blogerek i czy mogą nam towarzyszyć inne osoby: partnerzy, mężowie, dzieci. W sumie brałam wcześniej pod uwagę tylko same blogerki, ale jeśli będą osoby chętne na zabranie osób towarzyszących to porozmawiam z kierownikiem lokalu, w którym spotkanie organizuję i może coś się uda zrobić w tej kwestii :)


Jeśli jesteście zainteresowani uczestnictwem w spotkaniu piszcie na maila: wzwierciadlecodziennosci@gmail.com

Co zgłoszenie ma zawierać ?

Twoje imię i nazwisko

Adres bloga

I coś od siebie - co to już od Was zależy :)

Nie będę brała pod uwagę blogów, na których wpis pojawia się raz na miesiąc oraz tych, które są stworzone typowo pod konkursy, rozdania itp. 

Wstępnie zgłoszenia przyjmuję do 12 września.

Mój fanpage znajdziecie tutaj - https://www.facebook.com/Wzwierciadlecodziennoscimamy - jeszcze pod starą nazwą bloga.




10 komentarzy:

  1. Mam zbyt daleko ale trzymam kciuki za przedsięwzięcie;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tego dnia wybieram się już do Katowic na spotkanie :). Tylko tam mam w miarę dobry dojazd bo w ogóle nie jestem z okolic :D. A i o pociąg powrotny będę musiała się modlić ;).
    Mam nadzieję, że spotkanie się uda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wstępnie jest to 18.10, ale może być taka sytuacja, że spotkanie przełożone zostanie na 25.10 :)

      Usuń
    2. Ooo, to ja po cichu liczę na 25;)

      Usuń
  3. Pójście na spotkanie blogerek strasznie mi się marzy ;) Chciałabym poznać osobiście osoby, które lubią robić to co ja i doradzą mi w niektórych kwestiach, ah ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę dziś nowy wpis robić i jeśli Ci to nie przeszkadza mogę wspomnieć o spotkaniu i odesłać do Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo żałuję, w tym czasie będę brała udział w Konferencji Bliskości w Warszawie. Jestem z Dąbrowy, takie spotkanie byłoby wspaniałe! Jeśli coś Wam nie zgrałoby się na ten weekend i konieczne byłoby przesunięcie terminu - zapisuję się jako pierwsza:D tymczasem trzymam kciuki za przygotowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń