16 września 2014

Warsztaty "Mamo to ja" zaliczone :)

Dzisiaj miałam przyjemność uczestniczenia w warsztatach Mamo to ja, które organizowane były w Sosnowcu na terenie budynku Expo Silesia.


Jeśli jesteście ciekawi do jakiego miasta warsztaty zawitają to zajrzycie na stronę 


Warsztaty są prowadzone zarówno dla przyszłych jak i obecnych mam . Ja jako mama oczywiście zgłosiłam się na warsztaty "Jestem mamą".

Każda uczestniczka otrzymała wodę niegazowaną do picia oraz słodki upominek od Wasy. Na dzieci czekał minikącik z matami i zabawkami. Przygotowane było także miejsce do przewijania dzieci.

Warsztaty "Jestem mamą" to warsztaty na których poruszane były następujące tematy:

- pierwsza pomoc w pigułce - zakrztuszenia i resuscytacja  - naprawdę bardzo przydatny temat. Mieliśmy okazję także poćwiczyć. Naprawdę polecam, bo nigdy nie wiadomo, kiedy nam ta wiedza może się przydać.

- żywienie dzieci po 1 roku życia - w sumie wszystko to co zawarte jest w nie jednej książce na temat żywienia dzieci. Nic jakiegoś szczególnego się nie dowiedziałam

- bliskość i chustonoszenie - położna pokazała nam jak prawidłowo powinno się wiązać chustę, opowiedziała nam troszkę o ich rodzajach. Można było także poćwiczyć wiązanie chust.

Po wszystkich wykładach ogłoszono wyniki konkursu. Konkurs polegał na tym, że trzeba było napisać swoje skojarzenia z "Mamo to ja". Można było swoje odpowiedzi przygotować wcześniej, w domu - ja tak zrobiłam, albo napisać je podczas warsztatów.

Nagrody były bardzo fajne. Można było wygrać chustę do noszenia dziecka, zestaw kosmetyków Ziaja, zestaw pieluszek Dada. Mnie się udało właśnie wygrać zestaw pieluszek :) Co prawda nie wszystkie mi się przydadzą, że mój Bartek już za duży, ale na pewno trafią w dobre ręce, czyli do kuzynki.


Na sam koniec była rozdawana torba z upominkami. Naprawdę z bardzo fajnymi upominakami. Zresztą zobaczcie :)






Naprawdę polecam takie warsztaty !!!

3 komentarze:

  1. Super, że warsztaty się udały :) Ale zapas pieluch :D. I nie tylko u Ciebie będą przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wybrałabym się na takie warsztaty:)świetne upominki :)

    OdpowiedzUsuń