4 września 2014

Wizyta w Chorzowie

Dziś post inny niż dotychczas...Zresztą jak widzicie blog zmienił troszkę charakter - nie informuję już o konkursach. Sporadycznie mogą się pojawiać posty o ciekawych akcjach - testowaniach, które według mnie są warte zgłaszania się. Za kilka dni wróci zabawa w gadułę miesiąca. Organizuję też spotkanie dla blogerek. Mam nadzieję, że będą zainteresowani!

W sobotę wybraliśmy się do Chorzowa, gdzie znajdziemy m.in. Wesołe Miasteczko, Zoo, Planetarium.

Tym razem odwiedziliśmy zoo.


Cena biletu normalnego 15 zł, dzieci do lat trzech wchodzą za darmo. 

W zoo jest naprawdę sporo zwierząt. Nam udało się większą część zaliczyć. Niestety czas troszkę nas gonił, bo chcieliśmy jeszcze zajrzeć na imprezę, która w weekend na Polach Marsowych się odbywała, czyli BEERFEST 2014.













 A to jedyne zdjęcie z BEERFEST, bo padł mi aparat :(


Impreza naprawdę mi się podobała. Najwięcej ludzi było zdecydowanie pod namiotem. Tu w tym czasie, gdy my byliśmy grał i śpiewał zespół KAMELEON. Można było usłyszeć stare i nowe przeboje. A ludzie świetnie się przy nich bawili, no i tańczyli, a ile ludzie piwa wypili....

No ale to przecież BEERFEST :)




9 komentarzy:

  1. Lubię odwiedzać takie miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym zoo w Chorzowie byłam w maju :) Jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak my dobrze znamy to zoo, tak dobrze, że już nam się znudziło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj w Chorzowskim zoo byłam z 10 lat temu :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Byliśmy tam całkiem niedawno ;)Podobało nam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo moje miasto:) ostatnio w zoo byłam rok temu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że mam do wykorzystania bilety do ZOO dla osoby dorosłej i dziecka do Zgorzelca. Musimy wybrać się z rodzinką nim maleństwo ukończy roczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Będzie brakowało mi wpisów z konkursami. Byłaś zawsze moim źródłem konkursowym, ale słusznie robisz... idź w takim kierunku, jaki Tobie odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń