16 października 2014

Konkurs na gadułę miesiąca wraca

Witajcie,

konkurs na gadułkę bloga za dany miesiąc miał wrócić we wrześniu, ale niestety tak mi czas zleciał na innych sprawach, że całkowicie o tym zapomniałam. Od kilku dni już jest widoczna lista z pięcioma najbardziej rozgadanymi osóbkami. Za październik nagrodzę najbardziej
rozgadaną osobę, czyli osobę z listy z numerem 1.


Zapraszam Was do komentowania, bo ostatnio jakaś cisza nastała....

Wyniki ogłoszę początkiem listopada :)




16 komentarzy:

  1. Ojej, czyli mnie? Nie wierzę! Bardzo miłe jest to nagradzanie za aktywność, ale mam nadzieję, że wiesz, że po prostu lubię czytać Twoje posty i je komentować :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy pewnie zagonieni i czasu nie mają :( ja w sumie przez jakies 2 tygodnie jeszcze to też kiepsko z czasem:( ale staram się odwiedzać blogi obserwatorów i komentować
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ;) Może lepiej było pozostawić to w tajemnicy bo teraz wszyscy będą walczyć o to pierwsze miejsce a tak to nagrodziłabyś najbardziej zasłużoną osobę ;)
    Do zobaczenia na spotkaniu jutro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że niezły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo no dokładnie, fajny pomysł! :) Ale rzeczywiście ten czas był szybko lecący :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna akcja, oby na Twoim blogu zrobiło się "głośno" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wiem,co Cię tak zajmowało.Do zobaczenia jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też ten czas tak szybko leci :< :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cicho było, bo życie biegnie i nie zawsze czas jest zawitać, choć blog Twój ciągle wisi u mnie jako jeden z ulubionych. :) Dużo gaduł życzę, a jeszcze bardziej wiernych czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń