Sól do stóp ze skłonnościami grzybica, pękanie naskórka BingoSpa

01 października


Witajcie,

u mnie za oknem szaro i ponuro, synek śpi, a ja na chwilę zasiadłam przed komputerem z kubkiem kawy i postanowiłam napisać dla Was recenzję soli do stóp od BingoSpa.


Byłam bardzo jej ciekawa ze względu na to, że moje stopy od czasu do czasu zmagają się z problemem pękającego naskórka. Czy mój problem zmniejszył się po stosowaniu owej soli ? O tym będzie dalej.

Kilka słów od producenta:

Sól do stóp BingoSpa przeciw grzybicy zawiera związki mineralne oraz wyciągi z krwawnika, melisy, tymianku, glistnika i kory dębu.


Sól do stóp:
  • hamuje skłonność do objawów grzybicznych
  • hamuje pękanie naskórka między palcami
  • likwiduje macerację naskórka
  • zmniejsza wilgotność skóry między palcami


Jak sól stosujemy? Otóż najpierw dokładnie myjemy stopy. Półtorej nakrętki soli rozpuszczamy w około 3 - 4 litrach ciepłej wody. Stopy należy moczyć przez co najmniej 15 minut. Następnie stopy dokładnie osuszamy.

Sól używałam przez 5 dni, dzień w dzień. Sól bardzo dobrze się rozpuszcza. Czy efekt był zadowalający ? Tak, z czystym sumieniem mogę napisać, że wygląd moich stóp poprawił się, pomiędzy palcami nie zauważyłam pękania naskórka. Obecnie zgodnie z zaleceniami producenta profilaktycznie używam soli raz w tygodniu. Myślę, że świetnie sól sprawdzi się też u osób, które mają problem z infekcjami grzybicznymi stóp.

Cena w sklepie BingoSpa to 10, 60 zł za 550 g.

Produkt jak dla mnie skuteczny i spełnił moje oczekiwania.


Zajrzyj tutaj

8 komentarze

  1. przydałaby mi się taka sól :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam problemu z piętami,ale fajnie,że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się sprawdziła. Soli do stóp jeszcze nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię "moczyć" stopy właśnie w takich solach-najbardziej w zimowe wieczory :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sie na niego skuszę:) zwłaszcza że mówisz że działa:):) szczerze powiedziawszy nigdy jeszcze soli do stóp nie stosowałam:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam używać, ale nie widzę na razie żadnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie stosowałam soli do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałam soli do stóp ;) Ciekawi mnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń