Szampon przeciwłupieżowy Cien

30 października

Witajcie,

dzisiaj dzień załatwiania spraw urzędowych. Nie znoszę tego, ale cóż...jak trzeba to trzeba.
Dla Was mam za to recenzję szamponu przeciwłupieżowego Cien, który może zakupić w Lidlu.


  
Skład:



Moja opinia:

Nie spodziewałam się tego, że polubię się z tym szamponem. Taki tani ( można go kupić poniżej 5 zł), niepozornie leżący sobie na półce sklepowej pomiędzy innymi kosmetykami. Szampon zamknięty jest w plastikowym białym opakowaniu. Zamknięcie jest bardzo wygodne. Gdy szampon zbliża się ku końcowi możemy spokojnie buteleczkę postawić do góry nogami.

Zapach jest bardzo przyjemny, lecz na włosach nie utrzymuje się.

Konsystencja może nie należy do najgęstszych, ale mnie to nie przeszkadzało. Obecnie mam krótkie włosy, więc mimo konsystencji używałam bardzo niewielką ilość. Szampon dobrze się pieni i jest wydajny.

Używałam szamponu, by pozbyć się łupieżu. Oczywiście szampon bardzo świetnie sobie poradził z moim problemem.

Na pewno jeszcze sięgnę po ten szampon

Znacie go ???


Zajrzyj tutaj

8 komentarze

  1. Nigdy go nie miałam ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że produkt poradził sobie z łupieżem :) Aż chyba go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłaś mnie. Muszę wypróbować ten szampon. Od jakiegoś czasu walczę bezskutecznie z łupieżem. Może ten szampon da radę, a ja niepotrzebnie poszukuję wśród popularnych firm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam niestety i nie przypominam sobie bym cokolwiek miała tej marki a poza tym nie mamy Lidla:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miewam problemów z łupieżem,więc raczej by mi się nie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale chyba warto wypróbować ;) Tym bardziej, że jest naprawdę nie drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tego szamponu. Chyba wybiorę się na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam ciagle czegoś dla mamy, ma z tym problem i chyba go jej kupie, cena świetna.. i może pomoże :P

    OdpowiedzUsuń