24 listopada 2014

Mikołajkowe pomysły na prezent

Jako mama stoję przed ogromnym wyzwaniem jakim jest prezent dla mojego Bartka i na Mikołaja i pod choinkę. Pomysłów wiele się zrodziło, wiele rzeczy wypatrzyłam tu i ówdzie.
 
Ja w tym roku postanowiłam zakupić zabawki drewniane, wiele ofert się pojawiło dość ciekawych w ostatnim czasie, zwłaszcza w Lidlu. Wiele też znajdziecie na allegro.





Narzędzia dla Bartka to ostatnio TOP :)

Naśladuje tatę m.in. wkręcając śrubkę lub stuka młotkiem wszędzie gdzie tylko się da :) Taki sprzęt musi być :)

Zabawki z Lidla, które bardzo przykuły moją uwagę i kuszą mnie - znajdziecie poniżej. Musicie kilka stron przejrzeć, by trafić na ofertę. Oferta z Lidla bardzo mi się podoba :)


Muszę także udać się do BiedronKI. 





Rowerek biegowy, choć poczeka to na pewno się przyda już wiosną.

Znalazłam bardzo ciekawą pościel z Kubusiem Puchatkiem - Bartka ulubieńcem.



A to dopiero początek moich pomysłów i planów.

Pytanie - czy mój budżet wytrzyma ????


12 komentarzy:

  1. Widzę, że Twojego syna ulubieńcem jest ta sama postać z kreskówki co moja :) Też uwielbiam Kubusia Puchatka, choć szczególnym sentymentem darzę Kłapoucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on oprócz tego lubi jeszcze Myszkę Miki i kilka innych postaci, ale te są najważniejsze :)

      Usuń
  2. My już takie klocki mamy, rowerek też, pościel ma w króliczki więc w tym roku kupuję lawetę i pociąg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas klocków ciągle mało :) samochodów Bartek ma pełno, więc muszę szukać czegoś innego.

      Usuń
  3. Takie zabawki jeszcze przede mną (w jednym przypadku) i już za mną (w drugim). Na Mikołaja dzieci na szczęście dostają słodycze. Inaczej byśmy się zrujnowali. ;)

    OdpowiedzUsuń