Moje październikowe denko :)

08 listopada

Hej,

korzystając z wolnej chwili przygotowałam post z moimi zużyciami za poprzedni miesiąc,

Tak prezentuje się moje denko w całości.


No to zaczynamy :)


1) farba do włosów Joanna Naturia kolor nr 239;

2) szampon przeciwłupieżowy Cien  - recenzję znajdziecie TUTAJ;

3) szampon nawilżający Oillan Baby - recenzja TUTAJ


4) mydełko borowinowe BingoSpa - recenzja TUTAJ

5) próbka peelingu cukrowego cytrynowego, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek od Cosmetics Service. Peeling ładnie pachniał i tylko tyle.


6) wazelina kosmetyczna, którą wykorzystuję podczas farbowania włosów

7) regenerujący krem kokon do stóp Tołpa - recenzja TUTAJ

8) krem BB Maybelline - recenzja TUTAJ


9) krem F18 z witaminą F dla niemowląt - krem leżał i leżał, aż się przeterminował, więc pora go wyrzucić. Nie użyłam go ani razu.

10) żel pod prysznic Luksja Lush - recenzję znajdziecie TUTAJ

11) lakier do paznokci Eveline Cosmetics miniMax - ulubiony lakier. Muszę się za nim rozejrzeć. Recenzja TUTAJ

12) maskujący korektor w płynie Bell - totalna porażka i nie kupię go ponownie

13) błyszczek Quiz Cosmetics - recenzja TUTAJ


14) mleczko nawilżające BeBeauty - recenzja TUTAJ. Zdecydowanie wolę płyn micelarny
14) pasta Colgate - pasta jak pasta

Były jeszcze tradycyjnie płatki kosmetyczne oraz chusteczki nawilżające.

To by było na tyle.

Miłej soboty !!!


Zajrzyj tutaj

32 komentarze

  1. Fajne denko:)
    Chyba tylko nr 10 znam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mleczko chyba większość zna i kojarzy :) ale i tak zdecydowanie wolę jakoś płyn micelarny - lepiej sobie radzi :)

      Usuń
  2. Właśnie zaczęłam używać żelu z Luksji i jestem oczarowana zapachem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie poszło! też bardzo lubię lakiery Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony lakier, ale udało mi się go prawie do końca zużyć :)

      Usuń
  4. Ja miała z tego denka tylko mleczko nawilżające BeBeauty i żel pod prysznic z Luksja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mleczko średnie jak dla mnie, ale Luksja i ten cudowny zapach mnie powaliło :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. krem jak dla mnie rewelacja! I jeszcze ten zapach :)

      Usuń
  6. Ja znam tylko lakier do paznokci:) Też go lubię:) Pozostałych kosmetyków nie używałam..

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten korektor z Bell sprawdza się super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również w tym miesiącu zdenkowałam borowinowe mydełko z BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam wielu farb i te joanny mimo, że wydają się badziewna (cena 5 zł) są świetnie! Lepsze niż garniera, loreala.. A używałam prawie wszystkiego :) Tylko trochę mało trwałe, ale to jedyna wada, która jest dla mnie zaletą,bo najczęściej farbując innymi farbami na ciemny brąż po 4 miesiącach osiągałam prawie czerń, a tutaj utrzymuje się taki kolor jaki chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że farb z Joanny używam od blisko 8 lat i jestem bardzo zadowolona. Cena w hipermarketach około 5 zł, czasem i w promocji znajdzie się za 4,50. W międzyczasie zdarzyło mi się sięgnąć po inne farby, ale niestety efekty jakie osiągałam nie były ciekawe. Farby Garnier zapewniły mi pożądany efekt, a ostatnio rozjaśniałam włosy i też jestem zadowolona,

      Usuń
  10. wow
    ile tego - niczego nie miałam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj patrząc na denka innych blogowiczek to jakoś to moje denko wydaje się skromne...

      Usuń
  11. Ta czarna róża Tołpy mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne denko. :) Lakier Eveline wymiata.
    Dostałam gadułkową przesyłkę. Jak będziesz wysyłała takie cudowne nagrody to nie podaruję i gadułę niezmiennie będziesz miała na pierwszym miejscu jedną i tą samą. ;) Jak zobaczyłyśmy ze starszą córą czapeczkę z naszych ust wydobyło się "Wooooow". Cudowny prezent. Dziękuję. Opiszę na blogu. :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że czapeczka spodoba się i przede wszystkim przyda się przed zbliżającą się porą zimową:) Staram się dopasować zawsze nagrody za gadułkę pod zwycięzcę, by nie było, że upominek nietrafiony się okaże :)

      Usuń
    2. Nagroda jest naprawdę wspaniała. I wypasiona! :D Dziękuję! :))

      Usuń
  13. zastanawiałam się ostatnio nad zakupem tego korektora z Bell, ma całkiem dobre opinie na blogach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go kupiłam po przeczytaniu pozytywnych opinii, ale zawiodłam się niestety.

      Usuń
  14. Muszę w końcu przetestować coś marki Oillan Baby. Tym bardziej, że coraz częściej pojawia się w blogosferze jako świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń