15 listopada 2014

Wyniki rozdania z niespodzianką :)

Pora na ogłoszenie wyników rozdania z niespodzianką.
 Niestety z przykrością muszę to stwierdzić, że kilka zgłoszeń pojawiło się takich, że warunek obowiązkowy: bycie obserwatorem i baner jednocześnie, nie zostało spełnione. Niestety, choć wiem, że to zabawa, to muszę być sprawiedliwa wobec tych, którzy ten podstawowy warunek spełnili. Tym, którzy polubili fanpage i udostępnili info z rozdaniem przyznawałam po 1 losie za każdy spełniony dodatkowy warunek.

Nie będę przedłużała dłużej...

Nagroda wędruje do....


Gratuluję i czekam na dane do wysyłki do 18.11.2014 roku. 

Dane proszę wysłać na adres mailowy: wzwierciadlecodziennosci@gmail.com

Po upływie tego terminu, gdy zwycięzca się nie zgłosi, będę losowała kolejną osobę.



28 komentarzy:

  1. A tak w ogóle to jak wchodzę do Ciebie i oglądam Twój nagłówek to zawsze mi się mordka cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak trzymać Kochana, i tak trzymać :)

      Usuń
  2. Nie spełnienie warunków przez osoby biorące udział w danym rozdaniu mnie osobiście drażni, sądzą że akurat im trafi się nagroda?... Gratuluję zwyciężczyni nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie też drażni, zwłaszcza jak widzę komentarz typu banera nie zamieściłam, bo chodzi o zabawę przecież. Ja to rozumiem, ale skoro jedni zgadzają się i wypełniają warunki konkursu, to czemu mamy przymykać oko na kilka przypadków. Trzeba być sprawiedliwym...

      Usuń
  3. Wow...Ale się cieszę, wreszcie wygrałam w rozdaniu blogowym / nie często mi się to zdarza/ :)
    Kolejny zwycięzca nie będzie musiał być wybierany, gdyż już wysyłam dane i dziękuję za taką miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję raz jeszcze. Dane jak wiesz otrzymałam, przesyłkę nadam chyba jutro, bo wybieram się na pocztę z kilkoma listami do wysłania, więc załatwię od razu i tą sprawę:) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Super, poinformuję, gdy przesyłka dotrze :)

      Usuń
  4. Gratulacje:)
    Dziękuję za miłą zabawę:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń