2 grudnia 2014

Gaduła miesiąca - listopad 2014

Witam,

mam dla Was dzisiaj ogłoszenie wyników na gadułkę miesiąca LISTOPAD 2014.

Tak przedstawiała się piątka rozgadanych osób ( coś słabo komentujcie - może to wina przygotowań do zbliżających się świąt )

 
W poprzednim miesiącu nagrodziłam osobę z pierwszego miejsca, więc i tym razem tak jest. Zresztą dziewczyna, która komentuje moje posty robi to od kilku miesięcy i zawsze jest w głównej piątce


Kochana,,

tak...tak...O Tobie mowa....

SWIATURODY 

Tym razem to Ty zostajesz gadułką miesiąca!

GRATULACJE !!!

Czekam na dane do wysyłki na adres mailowy: wzwierciadlecodziennosci@gmail.com

A dla pozostałych komentatorów mam pewną informację...

Nowy Rok zbliża się małymi krokami. 

W styczniu Kochani postanowiłam nagrodzić niespodzianką osobę, która komentowała mój blog od chwili jego powstania. Pod uwagę będę więc brała osoby, których dane widnieją w gadżecie MOJE GADUŁY.

Wyniki poznacie koło 04.01.2015



6 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Miła niespodzianka dla stałych gadułek, bo paczuszki od Ciebie są cudowne. :) Nadmieniam, iż 3dyta i Edyta S. to ta sama osoba - ja. ;)

    OdpowiedzUsuń