Szampon z kompleksem przeciwłupieżowym BingoSpa

26 kwietnia

Witajcie,

na niedzielny dzień przygotowałam dla Was recenzję szamponu przeciwłupieżowego od BingoSpa, który wybrałam sobie do przetestowania. Czy mój wybór był trafny?


Co znajdziemy na temat szamponu na stronie producenta?

Szampon BingoSpa usuwa przyczyny powstawania łupieżu i jego objawy, dzięki zawartości składników aktywnych składników przeciwgrzybiczych, sebostatycznych i bakteriostatycznych - błota z Morza Martwego, TRIKENOLU i kwasu salicylowego, które sprzyjają redukcji nadmiaru sebum i utrzymują równowagę bakteriostatyczną. Szampon łagodzi podrażnienia skóry głowy wywołane łuszczeniem się naskórka. 

Stosowanie:

Przed użyciem wstrząsnąć. Nanieść szampon BingoSpa na mokre włosy. Masować do uzyskania piany i pozostawić na głowie na około 3 minuty. Spłukać, czynność powtórzyć. Stosować co najmniej 2 razy w tygodniu.
Profilaktycznie, aby zapobiec nawrotom łupieżu zaleca się stosowanie szamponu po ustąpieniu objawów 1 raz na 2 tygodnie.

Aktywne składniki:

  • TRIKENOL - synergiczny, naturalny kompleks składników roślinnych wzbogaconych kwasem salicylowym:
    • koncentrat manuka (Leptospermum scoparium) - działanie antybakteryjne, przeciwgrzybiczne, przeciwtrądzikowe i przeciwzapalne,
    • ekstrakt z wierzby (Salix alba) - właściwosci nawilżające, keratolityczne (czyli normalizuje złuszczanie warstwy rogowej) i detoksykacyjne. Działa ściągajaco, przeciwbólowo, przeciwzapalnie i antybakteryjnie,
    • kwas salicylowy - działanie keratolityczne, skuteczny na dolegliwości zwiazane ze złuszczaniem skóry, takie jak łupież, łojotok, rybia łuska, łuszczyca czy trądzik. Ponadto kwas salicylowy posiada również właściwości grzybobójcze, stosowany w leczeniu infekcji wywołanych dermatofitami.
  • Błoto z Morza Martwego - wysokozmineralizowany osad pochodzenia roślinnego z dna Morza Martwego. Zawiera unikalny kompleks składników mineralnych: potas, wapń, magnez, sód, żelazo, bromki, dwuwęglany, siarczany, chlorki, fluor, jod i inne oraz kaolin. Posiada doskonałe właściwości absorbowania nadmiaru tłuszczu i regulowania łojotoku skóry.
Składniki:


Pojemność: 500 ml
Cena katalogowa: 14 zł

Moja opinia:

 Opakowanie przezroczyste o pojemności 500 ml. Choć jest one duże to jednak poręczne. Zamykanie na klik, ale spokojnie też można odkręcać nakrętkę, by wydobyć szampon na dłoń. Szampon jest biały, gęsty. Dzięki swojej konsystencji jest on bardzo wydajny. 



Szampon nie spowodował u mnie podrażnienia. Z łupieżem mam problem najczęściej przy podrażnieniu wywołanym niepasującym szamponem lub też odżywką do włosów. W ostatnim czasie zmieniłam odżywkę do włosów i niestety ona mi nie spasowała przez co pojawił się łupież. Szampon świetnie sobie poradził z problemem. Do dziś nie ma śladu po nim. Szampon nie powoduje ich przesuszenia. Włosy są dobrze oczyszczone i dłużej utrzymują świeżość. 

Znacie ten szampon?

Dziękuję BingoSpa za możliwość poznania i przetestowania produktu.

 


Zajrzyj tutaj

10 komentarze

  1. Nie znam go, ale z szamponów tej marki najbardziej mi odpowiadała wersja borowinowa chociaż nie na łupież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borowinowy miałam również, ale troszkę zapach mi nie podpasował

      Usuń
    2. ten zapach albo się lubi, albo nie:)

      Usuń
  2. nie znam, ale teraz i ja testuję nowości tej firmy, całkiem nieźle się ten szampon prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego szamponu, ale miałam ich szampony i żaden mnie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego produktu Bingo Spa :) Ciężko wyrobić z testowaniem produktów wszystkich marek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też sporo produktów czeka na testowanie :)

      Usuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie. Może jak znowu pojawią się problemy z łupieżem u mnie lub córy to kupimy i wypróbujemy osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń