11 maja 2015

Kalendarz ciąży

Tak jak w pierwszej ciąży tak i teraz nie mogę się doczekać, kiedy na świecie pojawi się moje maleństwo. To czas przygotowań do pojawienia się naszej córeczki na świecie - kompletowanie wyprawki, przygotowania do porodu, urządzanie pokoju. Myślę, że za jakiś czas pojawi się kilka postów na ten temat, ale dzisiaj chciałam Wam napisać kilka słów o kalendarzu ciąży. 



Kalendarz ciąży został stworzony z myślą o mamach, które są bardzo ciekawe co dzieje się z ich ciałem podczas ciąży, co dzieje się z dzidziusiem w brzuszku, czego możemy się w ciąży spodziewać. To taki swego rodzaju przewodnik po ciąży. Dowiemy się z nich o badaniach, jakie powinny być zrobione w danych tygodniach ciąży, zarówno tych obowiązkowych jak i tych, które warto zrobić dodatkowo w ciąży.

Przyznam się Wam, że w pierwszej ciąży dość często zaglądałam i korzystałam z kalendarza ciąży zarówno tego, który znajdziecie w Internecie, a także z tego w formie książkowej. To bardzo praktyczny przewodnik pokazujący rozwój dziecka podczas ciąży, ale i nie tylko. Często są w nich zawarte porady ekspertów dotyczące zdrowia i pielęgnacji w ciąży. Możecie znaleźć odpowiedzi na pytania, których czasem boicie się zadać swojemu lekarzowi. W tych internetowych kalendarzach znajdują się nawet cudowne filmy z USG.

Za mną I trymestr ciąży i niewielkimi kroczkami zbliżamy się do końca drugiego trymestru. Na szczęście nieprzyjemne objawy ciąży mnie omijają, czuję się bardzo dobrze i mam pełno energii. Przybyło mnie dopiero 2 kilo, więc niewiele. Oby tak było dalej!





3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to my chyba w podobnym "wieku" ciąży jesteśmy :D Fajnie, że znasz już płeć :]

    OdpowiedzUsuń