24 czerwca 2015

Cudowny wynalazek, czyli poduszka dla kobiet w ciąży od SuperMami

Hej,

niedawno pochwaliłam się Wam, że do testowania otrzymałam super poduszkę dla kobiet w ciąży. Poduszka dla kobiet w ciąży pochodzi od SuperMami. Model, który akurat mi przyszło testować to model typu 7.


Kilka słów o poduszce:

 Jest to duża, puchata, bardzo komfortowa poduszka ciążowa o długości ok. 135 cm. umożliwiająca wygodne spanie na boku. Jest to szczególnie korzystne dla kobiet w trzecim trymestrze ciąży, kiedy rosnący brzuszek zaczyna przeszkadzać – także w spaniu.

Poduszka ta jest szczególnie polecana wysokim osobą (powyżej 170 cm). 


 źródło zdjęcia: http://www.supermami.pl/


 źródło zdjęcia: http://www.supermami.pl/


 źródło zdjęcia: http://www.supermami.pl/

Moja opinia:

Obecnie jestem już w trzecim trymestrze ciąży i mój brzuszek robi się coraz większy. Mam też tym większe problemy z zasypianiem, co chyba dotyczy większości kobiet w ciąży w tym okresie. Poduszka okazała się dla mnie ogromnym wybawieniem. Po całym dniu bywam ogromnie zmęczona i z dużą przyjemnością zasypiam z wykorzystaniem tej poduszki. Jest ona wsparciem zarówno dla głowy jak i pleców. Krótszym bokiem poduszki podpieramy plecy, natomiast dłuższy umieszcza się między kolanami. Takie ułożenie sprawia, że nasz staw biodrowy jest odciążony, a nasz kręgosłup i plecy nie bolą. Dodatkowo spanie na lewym boku, które jest zalecane kobietom w ciąży staje się przyjemniejsze.

Po nocy budzę się wypoczęta i zrelaksowana.



Poduszka na pewno u mnie znajdzie zastosowanie także po ciąży do karmienia dziecka. Wystarczy owinąć poduszkę wokół talii i umieścić na niej maluszka. Poduszka zapewnia maksimum komfortu podczas karmienia na siedząco, zapewniając wsparcie pleców oraz odpowiednie podparcie ramion.

 Poduszka jest wykonana w 100 % z bawełny, a wypełniona jest antyalergicznym włóknem silikonowym. Dodatkowo ogromnym plusem poduszki jest to, że poszewkę mogę zdjąć i wyprać w 40 st. Poza tym producent oferuje różne wzory poszewek, także każda mama coś znajdzie dla siebie.

SuperMami oferuje duży wybór kształtów poduszek (w kształcie "C" "J" "7" "U" "I") co pozwala na dobór najwygodniejszej poduchy dla przyszłej mamy.



Dziękuję SuperMami za możliwość przetestowania poduszki.

Będę ją polecać innym mamom z ogromną przyjemnością.




2 komentarze:

  1. Ja jestem teraz już w 7 miesiącu i ze spaniem coraz gorzej, ale póki co nie kupiłam jeszcze poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam co prawda innej firmy ale ratowała życie :)

    OdpowiedzUsuń