24 października 2015

Róż Satin Blush Eveline Cosmetics Peachy Pink

Witajcie, 

dziś przybywam z recenzją kolejnego kosmetyku otrzymanego od Eveline Cosmetics, a mianowicie różu Satin Blush. Już kiedyś pisałam recenzję tego różu, jednak tym razem trafił do mnie inny zupełnie odcień, więc dzisiejszy post to będzie taka przypominajka. 

Kilka słów od producenta:

 Ultralekki, satynowy, o wyjątkowo miękkiej strukturze zapewniającej komfort aplikacji. Formuła zawierająca dużą ilość pigmentów, rzeźbi i rozświetla cerę, nadając jej blask i świeżość.

Miękka, jedwabista i ultra delikatna konsystencja to gwarancja szykownego i naturalnego wyglądu. Wyjątkowa technologia niezwykle drobnego rozcierania składników różu, sprawia, że efekt jest wyjątkowo trwały.


Moja opinia:

Do przetestowania tym razem otrzymałam odcień peachy pink. Opakowanie jest okrągłe na zatrzask, przezroczyste, dzięki czemu dokładnie widzimy kolor. Do wybory mamy 6 odcieni różu, więc chyba każdy coś dopasuje do siebie. Tym razem Eveline trafiło z odcieniem, który pasuje do mojej karnacji.






Na spodzie pudełeczka znajdziemy informację z datą ważności oraz nazwą koloru. Odklejając naklejkę poznacie skład różu.

Róż nie osypuje się z pędzla. Jest ładnie napigmentowany. Ładnie podkreśla kości policzkowe.

Jeśli chodzi o trwałość to utrzymuje się do 8 godzin bez konieczność wykonania poprawek. 

 Cena za róż to około 15 złotych.



Dziękuję Eveline Cosmetics za możliwość przetestowania kosmetyku.




9 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba 4 i 5 odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień. Chyba jeszcze nie miałam róży tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny ;D kolor nie mój, al jakiś tam odcień dla siebie bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor, ale nie dla mnie, teraz stawiam na coś bardziej stonowanego! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie do twarzy w różach, ale dobrze wiedzieć, że jest taki róż na rynku :)

    OdpowiedzUsuń