Regenerujący szampon do włosów z keratyną VIDA SHOCK

08 listopada

Witajcie,

jak wiemy wybór szamponu dostosowanego do rodzaju włosów to podstawa. Jest on bowiem najważniejszym kosmetykiem, który ma kontakt z włosami. Przygotowuje je na przyjęcie kolejnych odżywek do włosów, maseczek, itd.

Obecnie istnieją szamponu do każdego rodzaju i stanu włosów. Szampony do włosów suchych, cienkich, gęstych, kręconych, prostych, farbowanych pozwalają zadbać o każdy rodzaj włosów. 


Dziś przedstawię Wam regenerujący szampon do włosów z keratyną VIDA SHOCK.

 
Informacje od producenta:

Intensywnie regenerujący szampon z keratyną. Polecany szczególnie do włosów łamliwych, rozdwajających się oraz uszkodzonych zabiegami stylizacji i farbowania, potrzebujących intensywnej regeneracji. Zawartość keratyny i roślinnych protein pozyskiwanych z soi wzmacnia włosy oraz chroni je przed dalszymi uszkodzeniami. Już po kilkukrotnym użyciu szamponu włosy są mocniejsze, bardziej elastyczne i łatwiej się rozczesują. Fryzura nabiera blasku i objętości. Im bardziej zniszczone włosy, tym bardziej spektakularne efekty terapii przy użyciu szamponu keratynowego.




 Sposób użycia: 

 Niewielką ilość szamponu nanieść na wilgotne włosy i masować, aż do wytworzenia piany. Spłukać i następnie powtórzyć aplikację, pozostawiając tym razem szampon na włosach przez 1 minutę. Spłukać dokładnie. Do użytku profesjonalnego.

Moja opinia:

Opakowanie to plastikowa, sporych rozmiarów butelka o pojemności 500 ml zamykana na klik.

Konsystencja w sam raz, ani za gęsta, ani za rzadka, przez co szampon jest bardzo wydajny. Wystarczy jego niewielka ilość, by dokładnie umyć włosy.

A teraz o zapachu, który w tym przypadku bardzo polubiłam. Zapach owocowy, z cytrusową nutą uprzyjemniał mi mycie włosów nie tylko letnią porą, ale także teraz jesienną.

Jeśli chodzi o działanie to bałam się, że szampon spowoduje u mnie przetłuszczanie się włosów, no ale okazało się jednak, że tego nie zrobił. Po dłuższym stosowaniu nie zauważyłam żadnych negatywnych efektów ubocznych. Włosy są oczyszczone, nie plątają się, nie elektryzują i łatwo się rozczesują.

Szampon według mnie warty uwagi.

Znacie go?

Zajrzyj tutaj

7 komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ich ampułki, ale szamponu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem nim zachwycona, od dawna nie miałam produktu do włosów, który by mnie tak zachwycił, a zapach to poezja

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować ;)
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam go wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń