2 grudnia 2015

Pomysł na prezent dla dziecka w wieku 0 - 3 lata

Witajcie,

było ostatnio o prezentach dla kobiet, więc pora teraz przedstawić Wam kilka moich pomysłów na prezent dla dziecka. Grupa wiekowa 0 - 3 lat jest mi najbliższa, więc z takiej grupy będą to rzeczy.




W tym roku nie mogłam się oprzeć i mojej kochanej córeczce sprawiłam na Mikołaja jej pierwszą lalę, taką najzwyklejszą szmacianą. Wiem, że musi jeszcze podrosnąć, by się nią bawić, no ale pokusa była silniejsza. Lalę kupiłam w Hurtowni Zabawek Jokomisiada.




W tym roku dla syna na Mikołaja zamówiłam tablicę magnetyczną edukacyjną. Biała strona służy do układania klocków oraz do pisania mazakiem, natomiast druga strona służy do pisania kredą. Tablica jest niewielkich rozmiarów, więc nie zajmuje sporo miejsca, można ją położyć na półce. Jest świetnym rozwiązaniem, gdy nasze mieszkanie jest niewielkie, a dziecko marzy o tablicy do pisania. Zamówione na allegro w Marbizabawki.



Pod choinkę dla syna w planach mam zakupić coś z serii zabawek Tomek i Przyjaciele. Albo będą to klocki albo puzzle.




Bartek uwielbia budować trasy dla swoich autek, więc może pod choinkę otrzyma coś takiego - garaż z drogą.

 źródło

Dzieci lubią kąpiel a to fajny pomysł na wspólne zabawy :) Moja Natalka uwielbia się od samego początku pluskać, więc sprawię jej pod choinkę zabawki do kąpieli.


Myślę też nad zakupem maty edukacyjnej dla niej. Może coś w takim stylu.:) W tej kwestii jestem jednak jeszcze niezdecydowana, ponieważ co chwilę znajduję ciekawszą matę.


źródło




To by było na tyle, jeśli chodzi o pomysły na prezenty dla moich dzieci.


A Wy co kupujecie w tym roku swoim pociechom?


 

10 komentarzy:

  1. Ta l a la cudna,
    ja kupiłam małej pieska na smyczy, a dostanie jeszcze wózek dla lalek i łóżeczko
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje. Ja kupiłam min. namiot z tunelem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie teraz szał na krainę lodu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje :) ja jeszcze nie myślałam nad prezentem dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku kupiłam tor wyścigowy, mówiący długopis i puzzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz w sklepach jest wszystko. Za czasów naszego dzieciństwa nie było takiego wyboru :) Nic tylko mieć pieniądze i kupować :)
    LEGO i Puzzle to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio szukałam prezentu dla mojego chrześniaka z okazji roczku. Przyznam szczerze, że kompletnie nie wiedziałam, co takiemu maluchowi mogę kupić?! Długo buszowałam po sklepach i w końcu zdecydowałam się na maskotkę- grającą, gadającą. I to był strzał w 10! Prezent bardzo się spodobał małemu i mi było miło, że trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocza laleczka :) Fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta różowa laleczka prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklepy są zapełnione zabawkami więc nie ma problemu z zakupami dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń