23 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

 Witajcie,
 
ostatnio mało mnie tutaj, a to dlatego, że przy dwójce dzieci ciężko czasami wszystko ogarnąć. Bywają dni, kiedy mam czas na wszystko, a i bywają takie, że kompletnie brakuje doby, by ogarnąć nawet podstawowe sprawy. Do tego doszły jeszcze inne obowiązki, przygotowania do świąt, a także przygotowania do wielkiego wydarzenia w życiu mojej córeczki - czyli do Sakramentu Chrztu Świętego. To już w drugi dzień świąt.
 
Tymczasem.......

 
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam Wam życzyć wielu głębokich i radosnych przeżyć, 
wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz błogosławieństwa Bożego w każdy nadchodzący dzień. Niech te święta będą rodzinne, takie jakie sobie wymarzyliście. 

No i oczywiście życzę Wam wspaniałych prezentów pod choinką:)

Pozdrawiam Was!

Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Wesołych, pełnych ciepłych słów oraz zdrowych Świąt życzę.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszedł grudzień, przyszły święta - ja o Tobie wciąż pamiętam, więc przesyłam Ci życzenia, niech się spełnią Twe marzenia. Powodzenia, pomyślności i najlepiej trzeźwych gości. Niech kolędy wyśpiewują, przy tym bardzo nie fałszują. Zdrowia w te świąteczne dni i miłości życzę Ci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych, spokojnych i rodzinnych świąt kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia
    Wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni,
    A blask gwiazd przypomina,
    Że czasem wystarczy tylko
    wypowiedzieć życzenie…
    Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się spóźniłam więc pozostało mi życzyć Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń