28 kwietnia 2016

Bebiprima - nowości z Lidla

Jak każda mama wiem, że karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka. Otóż jeśli chodzi o syna nie miałam z tym problemu, ale już przy mojej córce tego pokarmu miałam mniej i zostałam zmuszona do podawania mleka modyfikowanego.


Czy nowości Bebiprima, które są dostępne w Lidlu są warte uwagi?

Mleko Bebiprima 2 nie wywołało u nas jakiś problemów. Córka zjadała je ze smakiem, ale może .większym powodzeniem u nas cieszyło się mleko Bebiko. Mleko Bebiprima nie jest bardzo słodkie. Nie było kłopotów z brzuszkiem. Do opakowania jest dołączona tradycyjnie miarka. W przypadku tego mleka producent dołączył naklejkę, dzięki której możemy mleko zabezpieczyć.



Jeśli chodzi o dania Bebiprima mieliśmy okazję poznać kilka smaków, ale moja Natka jest wybredna i nie wszystko jej smakowało. Zdecydowanie woli dania z kurczakiem, te z wołowina odpadają. Deserki z owocami też smakują. Dania mają odpowiednią gęstość zarówno w przypadku obiadków, jak i deserków.




Czy będę sięgać po gotowe posiłki?

Sporadycznie, gdy zmusi mnie sytuacja. Jestem na co dzień w domu i swoim dzieciom gotuję sama.

A WY ?



2 komentarze:

  1. smakołyki, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi nie po drodze do Lidla.

    OdpowiedzUsuń