Rękawiczki Exclusive Spa od ŚWIT PHARMA

22 kwietnia

Istnieją różne sposoby, aby skutecznie radzić sobie z pielęgnacją dłoni. Najnowsze odżywki, oliwki, zabiegi domowe i profesjonalne sprawiają, że dłonie szybko odzyskają piękny wygląd. 
Dzisiaj będzie o pewnych rękawiczkach na dłonie Exclusive Spa.


Co obiecuje nam producent?

SPA dla dłoni w postaci rękawiczek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle  intensywna kuracja nawilżająco-ujędrniająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich dłoni.
Zawarty w składzie kwas hialuronowy ze względu na właściwości silnie wiążące wodę, intensywnie nawilża skór, dzięki temu jest ona odpowiednio nawodniona, staje się miękka i wygładzona. 
Kolagen nawilża skórę, ujędrnia ją i regeneruj.
Spowalnia procesy starzenia i przywraca skórze odpowiedni koloryt, ponadto wygładza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych.Poprawia równocześnie spoistość skóry oraz jej barierę wodno -lipidową .
Dzięki obecności protein kaszmiru skóra staję się  kaszmirowo gładka, aksamitnie miękka i elastyczna.
Masło shea zawiera substancje tłuszczowe, witaminy E i F oraz jest neutralnym filtrem przeciwsłonecznym. Sprawia, że skóra szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona.

Sposób użycia:

Dokładnie umyj i osusz dłonie. Ostrożnie wyjmij rękawiczki z opakowania i nałóż je na dłonie. Zamknij szczelnie rękawiczki za pomocą dołączonego paska samoprzylepnego. Po 20-30 minutach zdejmij rękawiczki, pozostałą na dłoniach warstwę wmasuj aż do pełnego wchłonięcia w skórę. Dla uzyskania optymalnych efektów kuracji stosuj kremy do rąk z serii EXCLUSIVE COSMETICS.

Skład:

Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Urea, Isopropyl Myristate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cellulose Gum, Bataine, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Microcrystalline Wax, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Hydroxyethyl Urea, Phenoxyethanol, Parfum, Carbomer, Dimethicone, Potassium Sorbate, Xanthan Gum, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Hydrolyzed Keratin, Sodium Hydroxide, Sodium Dehydroacetate, Disodium EDTA, Hydrolyzed Collagen, Sodium Hyaluronate.

Czas na kilka słów ode mnie.

Opakowanie to trójkątny kartonik na którym znajdują się wszelkie niezbędne informacje. W środku kartonika znajdziecie srebrną saszetkę, w której właśnie są rękawiczki.


Do opakowania dołączone są paseczki przylepne do zamykania rękawiczek,żeby nie spadły nam z łapek.

Rękawiczki są dość sporych rozmiarów. Materiał, z którego rękawiczki są wykonane jest wytrzymały i bardzo przyjemny w dotyku.


Rękawiczki nałożyłam na umyte i osuszone dłonie ( ja jeszcze wykonałam wcześniej peeling)  i odczekałam zalecane przez producenta 30 minut. Po tym czasie zdjęłam rękawiczki. To co pozostało na dłoniach wmasowałam i odczekałam do całkowitego wchłonięcia.

Jaki był efekt?

Skóra była bardzo przyjemna w dotyku, nie kleiła się. Była dobrze nawilżona. 
Rękawiczki kosztują ok. 14 zł. 

Czy kupię ponownie? Na pewno raz na jakiś czas pozwolę sobie na taką przyjemność.

Znacie te rękawiczki? Spotkałyście się z nimi?


Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. Nie testowałam ich nigdy. Jednak przypadły by mi się takie:) jutro idę na zakupy to z chęcią im się bardziej przeglądne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczek jeszcze nie tknęłam. Nie przepadam za takimi formami pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń