29 kwietnia 2016

Zdrowa pupa malucha z Toujours

Jako mama dwójki dzieci nie jedną już przygodę z pieluszkami czy chusteczkami nawilżającymi miałam. I były to czasem przygody miłe, a czasem takie, które kompletnie mnie zniechęcały do ich kontynuowania. 

 A jak się sprawdziły u nas pieluszki i chusteczki nawilżające Toujours, które możecie zakupić w Lidlu? 

Co prawda do Lidla mam dosłownie 1 minutę na pieszo, ale zawsze pieluszki kupowałam w Biedronce. Będąc w Lidlu widziałam pieluszki Toujours, ale jakoś nigdy nie skusiłam się na ich zakup. U syna sprawdzały się pieluszki Dada, więc jakoś w głowie i przy córce miałam zakodowane, że i u niej spróbujemy z Dadą. 


Czy pieluszki Toujours spełniają oczekiwania wymagającej skóry dzieci? Czy są miękkie i przewiewne? Czy zapewniają poczucie komfortu oraz swobodę ruchów podczas codziennego odkrywania świata? Postaram się zaraz odpowiedzieć na te pytania.


Pieluszki Toujours są miękkie i cieniutkie. Byłam bardzo zaskoczona, że nie krępują one ruchów dziecka podczas zabawy. Pieluszki nie podrażniły skóry. Czy pupa w nocy jest chroniona? Córce zmieniam ostatnią pieluszkę koło 19, bo tak jest kąpiel i kolacja. Do godziny 5.30 Natalka śpi spokojnie, ale gdy minie ta godzina zaczyna się wiercić w łóżeczku. To znak, że pora na zmianę pieluszki. Czyli u nas wychodzi, że pieluszka zapewnia 10,5 godziny spokojnego snu - a to dużo :) Przy Dadzie używanej na noc nawet tak nie mieliśmy. Pieluszki mają fajne motywy ze zwierzątkami, ale to akurat sprawa mało istotna.

Chusteczki nawilżające Toujours to kolejne miłe dla mnie zaskoczenie Do tej pory kupowałam chusteczki innych marek - głównie na promocjach, bo u nas znikają w oka mgnieniu, więc szukałam zawsze okazji. Używam ich nie tylko u dzieci, ale i do zmywania makijażu i tym samym liczba użytkowników wynosi 3 :) Chusteczki są odpowiednio nasączone, nie podrażniają. Niestety podczas wyciągania mają czasem tendencję do łączenia się, ale że mam dwójkę dzieci zawsze nadmiar wykorzystam jakoś :) Do tego przystępna cena za 80 chusteczek w opakowaniu i przyjemny zapach.

A Wy kupujecie pieluszki lub chusteczki z Lidla dla swoich dzieci?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz