Puder z jedwabiem i wit. E Cosmepick odcień nr 3 Ivory

19 czerwca

Puder utrwala wcześniej położony podkład, ładnie matuje skórę. Na rynku jest mnóstwo rodzajów pudrów. Sypki, w kulkach, prasowany.... Jednak nie każdy wie jak je używać i kiedy. No ale to temat na inny post :)

No to o czym dzisiaj będzie mowa?

W moje ręce jakiś czas temu trafił puder prasowany Cosmepick z jedwabiem i witaminą E w odcieniu Ivory, więc dzisiaj kilka słów jemu właśnie poświęcę. 



Kilka słów od producenta:

Puder prasowany posiada delikatną satynową teksturę i nadaje się do stosowania do skóry każdego typu. Puder zawiera substancje, posiadające właściwości maskujące niedoskonałości i rozszerzone pory. Puder doskonale utrwala kremowy podkład, matuje skórę i przedłuża trwałość makijażu. Paleta kolorów pudru prasowanego składa się z 4 odcieni.


Moja opinia:

Kosmetyki Cosmepick ogólnie mają bardzo minimalistyczny wygląd. Tak samo jest w przypadku pudru. W schowku znajdziecie puszek do jego nakładania oraz lusterko.




Odcień Ivory niestety okazał dla mnie się nie trafiony. Dawno się nie opalałam, więc moja cera jest blada, a puder niestety wpada w nieco  różowe tony mimo wszystko. Niestety nie zakrywa idealnie niedoskonałości i nadaje się tylko do drobnych poprawek w ciągu dnia, ponieważ lekko matuje, ale i na buzi nie utrzymuje się dość długo. 

Choć cena to około 15 zł to ja jednak na niego się nie skuszę ponownie.

Znacie kosmetyki Cosmepick?




Zajrzyj tutaj

4 komentarze

  1. Warto wiedzieć, czego nie kupowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, gdy nadchodzi lato, praktycznie się nie maluję. wolę wystawiać buzię do słoneczka bez warstwy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Był w jakimś boxie, który kupiłam i teraz czeka w kolejce do testowania :) Nie spodziewam się po nim za dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie i takim kosmetyku ;o

    OdpowiedzUsuń