5 sierpnia 2016

Przerwa urlopowa

Witajcie,

nie będzie mnie przez jakiś czas. Na kilka dni przed wyjazdem na urlop czekają mnie ostatnie zakupy, pakowanie. A potem RELAKSUJEMY SIĘ odpoczywamy i ładujemy akumulatory.

Powiem Wam, że nie mogę się doczekać urlopu. W tamtym roku nigdzie nie byliśmy, bo to była końcówka ciąży i wolałam nie ryzykować. Teraz jedziemy co prawda na krótko, ale odbijemy sobie na pewno tamten rok. Mam już kilka niespodzianek przygotowanych dla wszystkich :)



Do usłyszenia po moim powrocie.

Ps. 7 sierpnia wypatrujcie posta dotyczącego kolejnego wyzwania w ramach akcji " Opróżniamy nasze kosmetyczki" :)




3 komentarze:

  1. milego odpoczynku kochana :*

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń