10 września 2016

Wyniki rozdania po raz drugi

Kochani,

z racji tego, że wylosowana osoba nie zgłosiła się do mnie od ogłoszenia wyników rozdania do dnia dzsiejszego postanowiłam losować kolejną osobę.

Ostatecznie nagroda trafia do ....



Gratuluję i czekam na kontakt z Twojej strony w celu podania adresu do wysyłki nagrody. Dane wyślij mi na maila: wzwierciadlecodziennosci@gmail.com

W przypadku, gdy wylosowana osoba nie zgłosi się do mnie do 3 dni od daty ogłoszenia wyników tym razem nagroda przepada. Nie będę losowania przeprowadzać po raz trzeci.

4 komentarze:

  1. Nie wiem, czy inni mają tak samo jak ja, ale mi np. nie wyświetlają się nowe posty napisane przez Ciebie na bloggerze, mimo tego, że publicznie obserwuję z gadżetu... nie mam tego problemu przy obserwacji innych blogów... Może wylosowana pani miała tak samo, przez co nie była świadoma, że na nią czeka nagroda?

    Gratuluję kolejnej wylosowanej Pani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. Za to dzisiaj pojawiło mi się mnóstwo postów z tego bloga. tak jakby były dodane w jednej chwili.

      Usuń
    2. Zauważyłam u siebie to samo! Coś nie tak z blogerem, skoro nie otrzymywaliśmy powiadomień, a tu nagle powiadomienia sprzed kilkudziesięciu dni...

      Usuń