Nowości z ostatnich tygodni

01 grudnia

Ci co śledzą mnie na Facebooku lub Instagramie to wiedzą, że w ostatnim czasie dotarło do mnie kilka nowości.

Wiele z nich jest już w użyciu, więc jak przyjdzie odpowiedni czas to usłyszycie o nich więcej.

Pierwsza przesyłka to kosmetyki marki Selfie Project. To nowa marka dostępna tylko w Rossmannie. Do testowania otrzymałam 3 w 1 żel myjący - peeling - maseczka oraz lekki krem matująco nawilżający.


Kolejna paczka to paczka z produktami DOVE o bardzo pięknym zapachu. Produkty otrzymałam w ramach jednej z akcji przeprowadzanej na stronie babyboom.pl


Piękny box od Bokoho o którym Wam już na blogu wspominałam. Tych, którzy przegapili post odsyłam TUTAJ


Nowa współpraca z QUISKIN. W ramach współpracy otrzymałam do testów Quiskin – Quick & Professional Makeup Remover.



I na koniec kolejna współpraca. Otrzymałam do testów serum oczyszczające skórę głowy Bionigree. Ostatnio o tym serum mogliście u mnie przeczytać.



A co ostatnio ciekawego wpadło w Wasze łapki?



Zajrzyj tutaj

13 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również wpadło parę ciekawych kosmetyków do testów, między innymi produkty Selfie Project ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie oczywiście też Selfie Projekt..dzięki Tobie :* a poza tym pasty blend-a-med, kaszki Bobovita i szampon Pirolam. Jakiś dobrą passę o dziwo miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam kilka fajnych i nowych produktów na targach LNE ale też ostatnio kupiłam też kilka takich które już mi się skończyły. Też sięgnęłam po takie firmy których wcześniej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, zaciekawiła mnie ta seria Selfie Project. Ja jestem zauroczona serum LIQ CC light :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno z firmy selfie Project dobre są bibułki masujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy udało Ci się "wyhaczyć":) Ja zdobywam dużo dla dzieci:) Teraz testujemy Danonki z trnd i czekam na kilka paczek ze współpracy:)

    Obserwuję, chętnie będę zaglądać i będzie mi bardzo miło, jeśli zawitasz do nas sylwiaidzieci.pl, a jeszcze milej, gdy zaobserwujesz i zostawisz po sobie ślad:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka z Dove! Lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak każda kobieta uwielbiam kosmetyki, zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Selfie Project odmłodziło mnie o 15 lat :) poczuć się nastolatką - bezcenne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego testowania. Ja na tapecie mam wciąż produkty z naszego ostatniego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń