27 lutego 2017

BIO-REGENERUJĄCY PEELING DO CIAŁA TRAWA CYTRYNOWA EVELINE COSMETICS

Jakiś czas temu w moje ręce wpadł bio-regenerujący peeling do ciała Eveline Cosmetics z linii SPA! PROFESSIONAL o zapachu trawy cytrynowej. 

Jeśli chcecie wiedzieć jak się spisał u mnie to zapraszam!



Bio-regenerujący peeling do ciała z rozświetlającymi mikroperełkami, dzięki zawartości naturalnych wyciągów roślinnych oraz unikalnej kompozycji składników aktywnych, dotlenia i stymuluje biologiczną odnowę skóry. Ziarnista formuła o świeżym zapachu trawy cytrynowej usuwa zrogowaciały naskórek, regeneruje i wygładza skórę. Drobinki delikatnie masują, pobudzają mikrokrążenie i ujędrniają ciało.

ZAAWANSOWANE SKŁADNIKI AKTYWNE:

CENTELLA ASIATICA wykazuje udowodnione działanie regenerujące oraz stymuluje komórki tkanki łącznej do syntezy kolagenu i elastyny. Intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia.

LIPOMOIST 2013 błyskawicznie regeneruje skórę oraz tworzy na jej powierzchni mikrosiateczkę zapobiegającą parowaniu wody z naskórka.

WYCIĄG Z GUARANY regeneruje, uelastycznia i stymuluje biologiczną odnowę skóry.

KOFEINA wygładza, zwiększa sprężystość i elastyczność skóry oraz wspomaga naturalne procesy redukcji cellulitu.

bioHYALURON COMPLEXTM intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka.




Moja opinia

Peeling znajduje się w bardzo poręcznej tubie o pojemności 250 ml wykonanej z miękkiego plastiku. Zamykanie typu klik.


Produkt ma jasnozielony kolor i bardzo przyjemny, orzeźwiający, świeży cytrynowy zapach. Nie jest on jakoś bardzo intensywny. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona dość gęsta, żelowa. W produkcie znajdziecie małe drobinki peelingujące oraz mikroperełki rozświetlające.


Używałam peelingu 2 razy w tygodniu przez półtora miesiąca. Masaż wykonany tym peelingiem jest bardzo przyjemny. Choć drobinki peelingujące są małe to i tak peeling fajnie usuwa martwy naskórek przywracając skórze gładkość i delikatność. Dobrze przygotowuje skórę do przyjęcia balsamu. Nie ma też problemu z jego spłukaniem.

Nie zauważyłam jednak u siebie ani ujędrnienia ani spektakularnego nawilżenia po jego użyciu tak jak obiecuje producent.

Peeling mogą wypróbować osoby, które oczekują łagodnego działania. 

Cena to około 16 zł.

Znacie ten peeling?



8 komentarzy:

  1. Zapach jak najbardziej mnie przekonał, uwielbiam orzeźwiające i dodające energii produkty pod prysznic :) Zawsze takie cytrynowe zapachy wpływają na mnie mobilizującą i budzą mnie do życia :)
    Po peelingu nie spodziewałabym się ujędrnienia, wielu producentów obiecuje cuda na tych opakowaniach, ale to tylko żel z drobinkami, który ładnie usunie martwy naskórek, ale to raczej tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam go:) słaby zdzierak, ale przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, natomiast czasami celowo kupuję lżejsze peelingi :) może jakoś specjalnie nie działa ale z wyglądu jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jak najbardziej mi pasuje, natomiast lubię większe zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go polubiłam :) Zapach dodaje energii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dziękujemy za ciepłe słowa!
    Jak zauważyłyście to lżejszy zdzierak i delikatniejszy. W połączeniu z cudownym zapachem daje ekstra doznania podczas stosowania i bardzo precyzyjnie nienachalnie przywraca gładkość skórze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeden z niewielu kosmetyków, który przetrwał moją kosmetyczną czystkę, głównie ze względu na zapach, który bardzo mnie intryguje. Z pewnością jeszcze o nim napiszę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mój też jeszcze czeka na swoja kolej.

    OdpowiedzUsuń