Zachowaj swoje wspomnienia z Fotobum.pl

27 lipca


Zdjęcia to wspaniały wynalazek. Dzięki nim w pewien sposób możemy zatrzymać czas, uchwycić przemijające chwile, ważne wydarzenia z naszego życia. Ja uwielbiam robić zdjęcia. A Ty? Pewnie też. I tak samo jak ja zastanawiasz się czasami, gdzie zdjęcia wydrukować. 

Ja w ostatnim czasie skorzystałam z usług Fotobum.pl i nie zawiodłam się.


Fotobum.pl to miejsce stworzone z myślą, by takie osoby jak ja czy Ty mogły wydrukować swoje zdjęcia z dysku komputera czy też z telefonu, Instagrama lub Facebooka. Dodawanie zdjęć na stronie jest bardzo proste i nie sprawi na pewno nikomu żadnego problemu.

Fotobum.pl ma w swojej ofercie różne produkty od fotoalbumów przez fotomagesy czy fotonaklejki do fotodekoracji. Ja akurat wybrałam fotoalbum mini na 24 zdjęcia, jednak jeśli będziecie chcieli by znalazło się w nim więcej zdjęć możecie wybrać opcję na 48 zdjęcia. Dodatkowo otrzymałam naklejki, którymi będę mogła ozdobić swoje zdjęcia.


Jak za swoje zamówienie możecie zapłacić? Otóż są 2 metody płatności: płatność z góry poprzez Payu lub płatność za pobraniem.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu, gdy Wasze pieniążki zostaną zaksięgowane plus oczywiście czas na dostawę. 

A jak się prezentuje fotoalbum? Zobaczcie sami. Choć jest taki malutki to ma swój urok i jeszcze przez długi czas będziemy mogli całą rodziną wspominać miejsca, które w ostatnim miesiącu odwiedziliśmy. Fotoalbum może też być świetnym prezentem dla Babci, Dziadka, przyjaciela, cioci, wujka, koleżanki itd.







Jak Wam się podoba?

Jeśli będziecie chcieli zajrzeć na FB strony to zapraszam https://www.facebook.com/FOTOBUMpl

Możecie też zajrzeć na Instagrama: @fotoinspiracje_fotobum



Zajrzyj tutaj

0 komentarze