Jesienne spotkanie blogerek urodowych w Rybniku

12 października

Od kilku dni walczę z przeziębieniem. Nie mam sił na nic i  najchętniej to cały dzień bym przeleżała lub przespała w ciepłym łóżeczku. Przy dwójce dzieci mogę sobie o tym tylko pomarzyć. Ehhh....

Dobrze, że przeziębienie przyszło dopiero teraz, bo w miniony weekend mogłam uczestniczyć w Jesiennym Spotkaniu Blogerek Urodowych w Rybniku o którym dzisiaj chciałam Wam napisać kilka słów.



Spotkanie organizowała Beatka z bloga Betty w swoim zwariowanym świecie. Odbyło się ono w Karczmie Kassandra w Rybniku. Lokal bardzo przyjemny, klimatyczny, serwuje bardzo fajne dania. Ja skusiłam się na placki ziemniaczane po węgiersku, banany na ciepło z lodami waniliowymi oraz latte.




W trakcie spotkania miałyśmy okazję bliżej poznać kosmetyki marki Joko Make - up dzięki Beatce, która jest przedstawicielką tej marki. Mogłyśmy kosmetyki podotykać i wypróbować. Było także malowanie na face chartach, co dla mnie było totalną nowością, bo nigdy tego nie robiłam. To było bardzo ciekawe i interesujące doświadczenie, no i zabawa jednocześnie.







Spotkaniu towarzyszyła także zbiórka karmy dla zwięrząt dla fundacji "Jestem głosem tych, co nie mówią". Zwierzaczki będą miały co jeść!


Ze spotkania przywiozłam do domu mnóstwo nowości kosmetycznych od partnerów naszego spotkania. Ale to już temat na osobny post :) 


Dziękuję Beatce za możliwość uczestniczenia w tym spotkaniu, wszystkim dziewczynom za mile spędzone sobotnie popołudnie.

Lista uczestniczek spotkania:

8. Beatka - organizatorka http://kosmetykitomagia.blogspot.com/

no i ja :)


Tradycyjnie na sam koniec jeszcze kilka zdjęć ze spotkania :)











Zajrzyj tutaj

0 komentarze