YES I WANT YOU - ZAPACH OD LUXURE PARFUMES

31 października

Wody perfumowane, toaletowe czy też perfumy to nieodzowny element toaletki każdej kobiety. Sama uwielbiam mieć na niej kilka zapachów po które sięgam w zależności od nastroju, okazji, pory roku.

Ostatnio w moje ręce trafił nowy zapach Yes I want You od Luxure Parfumes. Marka jest mi dobrze znana, ponieważ kilka zapachów już od nich miałam.


Wodę perfumowaną otrzymujemy w kartonowym zafoliowanym pudełeczku. Flakonik o pojemności 100 ml jest wykonany z grubego szkła i bardzo ładnie się prezentuje. Atomizer w buteleczce działa sprawnie, nie zacina się i pozwala na rozpylenie odpowiedniej ilości wody na naszym ciele czy ubraniu.


Zapach należy do kategorii kwiatowo - owocowej, gdzie nutę głowy stanowi: malina, śliwka, cytryna. Nuta serca to róża, frezja, paczuli, a nuta spodu wanilia, piżmo, jeżyna. 


Zapach bardzo mi przypadł do gustu, dlatego że lubię zapachy z tej kategorii. Nie jest on też bardzo intensywny i duszący. Dla mnie wyczuwalne w tym zapachu są róża, frezja, piżmo, gdzieś delikatnie wanilia. Jest do zapach na co dzień, więc lubię bardzo po niego sięgać. Na skórze utrzymuje się tak do 3 godzin. Na ubraniach zdecydowanie jest to dłuzej, dlatego też najczęściej spryskuję zapachem apaszkę, z którą w ostatnie chłodne jesienne dni się nie rozstaję wychodząc z domu.

Znacie tą markę? Po jakie zapachy sięgacie teraz jesienią?


Zajrzyj tutaj

0 komentarze