MATOWA POMADKA W PŁYNIE AVON MARK.Liquid Lip Lacquer Matte

14 listopada

Szminki i błyszczyki na moich ustach gościły od wielkiego dzwonu. Naprawdę bardzo rzadko po nie sięgałam, może głównie ze względu na to, że strasznie mnie denerwowała ich krótka trwałość na ustach. Ostatnio w moje łapki trafiła matowa pomadka w płynie od Avon ( znajdowałą się ona w pażdziernikowym ShinyBoxie). Postanowiłam sprawdzić, czy faktycznie jest taka trwała i czy zmienię zdanie co do szminek.


Ta szminka pokryje Twoje usta pełnym, głębokim kolorem z perfekcyjnym, matowym wykończeniem. Jej innowacyjna, płynna formuła zadba o odpowiednie nawilżenie skóry Twoich warg, zapobiegając nieprzyjemnemu wysuszeniu i przedłużając jej trwałość. Dzięki zwiększonej ilości pigmentu, szminka zapewni ustom wyjątkowo intensywną barwę i pełne krycie. Spodoba Ci się także oryginalny aplikator w kształcie diamentu, którym precyzyjnie nałożysz swoją nową szminkę. Bez rozmazywania i czasochłonnych korekt. Sięgnij po jeden z 10 ponętnych kolorów i zobacz, jak seksowne potrafią być Twoje usta!

Matowe szminki w płynie od Avon występują w 10 odcieniach. Są zapakowane w czarne pudełeczko. 

Aplikator ma kształt diamentu. Jest on bardzo wygodny, pozwala nam bardzo ładnie wyrysować pożądany kształt. Konsystencja szminki przypomina mi mus - lekki, aksamitny.



Jak używać szminki w płynie?

  1. Nakładamy szminkę na usta – od środka w kierunku zewnętrznym. Po pomalowaniu górnej i dolnej wargi, przyciskamy je do siebie i delikatnie poruszamy. Za pomocą bibułki lub serwetki odciskamy nadmiar szminki, umieszczając ją na chwilę pomiędzy wargami.


Kolor, który mi się trafił to FLUSHED. To odcień bardzo intensywnego mocnego różu. Jest on bardzo napigmentowany Mimo, że jest on intensywny to czuję się w nim bardzo dobrze i cieszę się, że ten kolor znalazłam w moim pażdziernikowym ShinyBoxie. Szminka rzeczywiście jest matowa. Trwałość szminki jest dla mnie zaskakująca. Na moich ustach wytrzymała ok. 4 godzin, w tym czasie zdarzyło mi się wypić kawkę i coś zjeść. Może dla jednych to niezbyt powalający wynik, ale jak dla mnie - osoby często "zjadającej szminkę" to wynik bardzo dobry.


W tym sezonie jesienno - zimowym królują matowe odcienie pomadek i myślę, że pomadki od Avon nie może zabraknąć w Waszej kosmetyczce.

Mieliście okazję już ją wypróbować? 


Zajrzyj tutaj

0 komentarze