MATOWA POMADKA W PŁYNIE, EYELINER W ŻELU ORAZ ROZJAŚNIACZ KOLORÓW PODKŁADÓW HEAN

02 grudnia

Przyszła pora na recenzję kolejnych produktów, które otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku od marki Hean. Tym razem będą to: matowa pomadka w płynie, eyeliner oraz rozjaśniacz kolorów podkładów.


Zacznijmy od matowej pomadki w płynie Luxury Matte Non Transfer. Nie jestem jakąś wielką fanką pomadek, szminek i błyszczyków, ale nieraz już o tym wspominałam na blogu. Kolor jaki mi się trafił to Purple Land. To bardzo przyjemny i kobiecy kolor w odcieniu fuksji. Jest on na ustach bardzo wyrazisty. Jedna warstwa wystarczy, by pokryć ładnie usta. Producent pisze, że pomadka zastyga w ok. 60 sekund. Ja niestety muszę stwierdzić, że jest to dłuższy czas. No i jeszcze jeden minus, a może nawet dwa znalazłam. Okropnie wysusza usta, co niesamowicie mnie denerwowało. Nie mogłam cieszyć się także kilkugodzinną trwałością na ustach, a to również obiecuje producent. 




Eyeliner w żelu Luxury Gel Eyeliner to produkt, który pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo rzadko robię sobie kreski na powiece. W przypadku tego produktu zrobienie kreski to bardzo prosta sprawa. No pod warunkiem, że ma się odpowiedni pędzelek :) Produkt znajduje się w zakręcanym słoiczku. Ma ona postać żelową. Kolor jest intensywny i ma dobrą pigmentację. Szybko zasycha i jest trwały. W przypadku eyelinera jestem jak najbardziej na TAK.



Pora teraz na ostatni produkt, co do którego mam troszkę mieszane uczucia. Jest to rozjaśniacz podkładów Brightener of Foundation Colour. Znajdziecie go w tubce niewielkich rozmiarów. Produkt ten to bardzo fajne rozwiązanie zwłaszcza, gdy po lecie zostają nam podkłady w nieco ciemniejszych tonach lub po prostu, gdy kupując w drogerii podkład wybraliśmy za ciemny odcień. Niestety rozjaśniacz rozjaśnia nam podkład maksymalnie o jeden ton. Po drugie musimy użyć jego niewielką ilość, bo wówczas nasz podkład nie zmieni konsystencji. Użycie go w nadmiarze niestety powoduje, że podkład zmienia konsystencję na wodnistą, a co za tym idzie zmniejsza się jego trwałość na twarzy i krycie. Dlatego też ten produkt  mogę polecić osobom, którym zależy na lekkim rozjaśnieniu koloru podkładu.





Znane są Wam te produkty? 


Zajrzyj tutaj

0 komentarze